مأموریت دشوار سرپرست سایپا برای بازگشت به ریل اصلی

به گزارش پایگاه خبری خبرآنی، محمد محمدی پس از طی دوره نسبتاً طولانی سرپرستی باشگاه سایپا، در نهایت تنها به مدت یک هفته به‌عنوان مدیرعامل این باشگاه فعالیت کرد. با این وجود، فعالیت محمدی در این سمت دیری نپایید تا با حکم مدیر گروه خودروسازی سایپا، محمد رحیمی به‌عنوان سرپرست جدید باشگاه سایپا انتخاب و معرفی شود.

ممکن است رحیمی برای بسیاری از اهالی فوتبال چهره‌‌ای شناخته‌شده نباشد، اما او در سال 1398 مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان بوده و دو سال به‌عنوان نایب رئیس هیئت مدیره این باشگاه انجام وظیفه کرده است.

پس از جدایی از استقلال خوزستان، رحیمی کارش را در باشگاه سایپا آغاز کرد. وی در پُست‌های مختلفی مانند حضور در هیئت مدیره، معاون ورزشی، قائم مقام مدیرعامل و مشاور مدیرعامل خودروسازان انجام وظیفه کرد و مدتی نیز رئیس کمیته فنی باشگاه سایپا بود.

سایپا البته تیم‌های مختلفی در رشته‌های مختلف دارد، اما مأموریت اصلی رحیمی، بازگرداندن تیم فوتبال این باشگاه به لیگ برتر است. نارنجی‌پوشان با تغییرات قابل توجهی وارد فصل جدید شدند و با سرمربیگری ابراهیم صادقی در پایان هفته ششم با 10 امتیاز در رتبه هشتم قرار دارند. آنها سه امتیاز با صدر جدول فاصله دارند و امیدوار به بازگشت به لیگ برتر هستند.

سایپا طی سال‌های اخیر با تغییرات مدیریتی زیادی مواجه شده و حالا باید دید رحیمی که در پنج سال اخیر در فضای فوتبال بوده، چگونه به این باشگاه قدیمی و ریشه‌دار فوتبال ایران برای بازگشت به بالاترین سطح فوتبال و رقابت در سایر رشته‌ها کمک خواهد کرد.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.