برگزاری بیست‌ویکمین نمایشگاه ایپاس؛حضور 15شرکت چینی در ایران

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری خبرآنی، نشست خبری بیست‌ویکمین نمایشگاه ایپاس از 20 مهر تا 3 آبان با حضور 8 پلیس تخصصی در مصلی امام خمینی(ره) تهران برگزار می‌شود.

هدف اصلی این نمایشگاه ارتقاء دانش عمومی در زمینه استفاده از تجهیزات ایمنی در منازل و محل کار است. همچنین امسال برای نخستین بار، بخش امنیت قضایی به بخش‌های نمایشگاه اضافه شده است.

سردار محمد قاسم ناظر؛ مدیرعامل بنیاد تعاون فراجا در این نشست خبری بیان کرد: قطعاً سایر مجموعه‌هایی که از تجهیزات بهره‌برداری می‌کنند، در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.

مدیرعامل بنیاد تعاون تصریح کرد: تجهیزات ارائه شده در این نمایشگاه مورد استفاده نیروهای مسلح نیز قرار می‌گیرد.

سردار ناظر ادامه داد: در نمایشگاه ایپاس هم مجموعه‌های داخلی فراجا و هم شرکت‌های بیرونی شرکت کرده‌اند، اما با توجه به رویکرد تخصصی این نمایشگاه، 80 درصد شرکت‌ها داخلی و تنها 20 درصد از شرکت‌های بیرونی هستند.

به گفته مدیرعامل بنیاد تعاون، در بیست‌ویکمین نمایشگاه ایپاس، 15 شرکت چینی شرکت کرده‌اند و تجهیزات خود را به نمایش می‌گذارند.

وی با بیان اینکه امسال 250 شرکت در این نمایشگاه شرکت کرده‌اند، تصریح کرد: انواع و اقسام دوربین‌های انتظامی، ترافیکی و البسه، جدیدترین سلاح‌ها، پابندهای الکترونیک و سایر تجهیزاتی که پلیس به آن نیاز دارد، در این نمایشگاه به نمایش گذاشته می‌شود.

سردار ناظر خاطرنشان کرد: در نمایشگاه سال گذشته، توانستیم به دستاوردهای خوبی در زمینه پابندهای الکترونیک، دوربین‌های البسه پلیس و دوربین‌های ثبت سرعت دست یابیم و این تجهیزات را در اختیار پلیس قرار دهیم.

امسال در بیست‌ویکمین نمایشگاه ایپاس، شرکت‌های دانش‌بنیان، مخترعین و مبتکرین می‌توانند از غرفه‌های رایگان و تخفیف‌های 70 درصدی برای سایر موارد استفاده کنند و تولیدات خود را به نمایش بگذارند. گفتنی است که حدود 60 درصد از غرفه‌ها به شرکت‌های دانش‌بنیان اختصاص داده شده است.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.