روئینگ قهرمانی آسیا|پایان کار ایران با 2طلا، 3نقره و یک برنز

 به گزارش پایگاه خبری خبرآنی، مسابقات روئینگ قهرمانی آسیا در روز پایانی امروز 22 مهر در سمرقند ازبکستان ادامه پیدا کرد. ملی‌پوشان روئینگ ایران با ترکیب 5 ورزشکار در این رقابت‌ها حضور دارند.

مهسا جاور، زینب نوروزی، کیمیا زارعی، فاطمه مجلل و امیرحسین محمودپور ورزشکاران و افشین فرزام سرمربی و هما خاتمی مربی تیم ایران در این رویداد هستند.

در ادامه رقابت‌های امروز امیرحسین محمودپور در روئینگ تک‌نفره سبک‌وزن مردان در فینال با رقبایی از ویتنام، ازبکستان، قزاقستان، هنگ‌کنگ و عراق روبه‌رو شد و در پایان با زمان 7:35.333 دقیقه بر سکوی دوم ایستاد و نقره گرفت. در این ماده ورزشکاران عراق و ویتنام صاحب طلا و برنز شدند

روئینگ ,

همچنین، زینب نوروزی و کیمیا زارعی در روئینگ دونفره سبک‌وزن بانوان در فینال با تیم‌های ژاپن، ویتنام، تایلند و قزاقستان مسابقه دادند و در پایان با زمان 7:26.466 دقیقه اول و صاحب مدال طلا شدند. در این رقابت ورزشکاران تایلند و ویتنام دوم و سوم شدند.

در آخرین رقابت‌ نمایندگان کشورمان کیمیا زارعی و فاطمه مجلل در روئینگ دونفره سنگین‌وزن مردان در فینال با رقبایی از سنگاپور، چین، ازبکستان، هنگ‌کنگ و قزاقستان رو‌به‌رو شدند و در نهایت با زمان 8:14.748 دقیقه سوم و صاحب مدال برنز شدند. در این ماده ورزشکاران چین و ازبکستان صاحب طلا و نقره شدند.

بر این اساس تیم ایران با کسب 2 طلا، 3 نقره و یک برنز به کار خود در مسابقات روئینگ قهرمانی آسیا پایان داد.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.