تشکیل کارگروهی در مجلس برای بررسی اصلاح قانون اتاق بازرگانی

جعفر قادری رئیس کمیسیون ویژه جهش تولید و نظارت بر اجرای سیاست‌های کلی اصل 44 قانون اساسی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ‌پایگاه خبری خبرآنی، درباره طرح اصلاح قانون اتاق بازرگانی، گفت: بررسی طرح مذکور در دستورکار جلسه اخیر کمیسیون قرار داشت که درباره کلیات و جزئیات آن بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

وی با بیان اینکه طرح اصلاح قانون اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی به کمیسیون ویژه جهش تولید به عنوان کمیسیون فرعی ارجاع شده است، خاطرنشان کرد: این طرح در مجلس قبل هم مطرح شده و بررسی‌هایی نیز بر روی آن انجام شده بود که در این جلسه گزارشی درباره اقدامات انجام شده بر روی طرح اصلاح قانون اتاق بازرگانی ارائه شد.

رئیس کمیسیون ویژه جهش تولید بیان کرد: قرار شد تا کارگروهی ویژه تشکیل شود و گزارشی درباره طرح اصلاح قانون اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی کار تهیه کند و کنار کمیسیون اصلی یعنی اقتصادی طرح مذکور را واکاوی کند تا طرح پخته و جامعی برای بررسی در جلسه علنی تقدیم هیئت ریسه مجلس شود.

قادری درباره محورهای طرح مذکور اظهار کرد: شرایط تاسیس اتاق بازرگانی در شهرستان‌ها و مشخص کردن نمایندگی اتاق بازرگانی از جمله محورهای اصلی طرح اصلاح قانون اتاق بازرگانی است.

رئیس کمیسیون ویژه جهش تولید و نظارت بر اجرای سیاست‌های کلی اصل 44 قانون اساسی،  اضافه کرد: بررسی جایگاه و ساختار اتاق بازرگانی، وضعیت نظارت، شرایط اخذ کارت بازرگانی ، شرایط عضویت و همچنین حضور در هیات رئیسه اتاق از دیگر محورهای بررسی طرح اصلاح قانون اتاق بازرگانی است که تلاش خواهد شد در این طرح این مسائل بر طرف شود.

انتهای‌پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.