تبدیل منزل شهید رئیسی به موزه در انتظار تصمیم خانواده

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری خبرآنی، مهدی چمران؛ رئیس شورای شهر تهران، پیش از آغاز دویست و هفتادمین جلسه شورا در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در جلسه امروز در ابتدا از سه نفر از برگزیدگان تهران به مناسبت هفته تهران که پشت سر گذاشته‌ایم، تقدیر به عمل خواهد آمد و در ادامه نیز به لایحه‌ای در خصوص کیوسک‌های شهر تهران خواهیم پرداخت.

وی با تأکید بر اینکه بر اساس مصوبه شورای شهر تهران، کیوسک‌های شهر نباید به هیچ طریقی اضافه شوند، گفت: همچنین بر اساس این مصوبه، سالانه باید دو درصد از تعداد این کیوسک‌ها در پایتخت کاسته شوند.

چمران همچنین به دیگر دستور جلسه امروز شورای شهر تهران در ارتباط با ساماندهی و سیستم اداری کمیسیون ماده 5 اشاره کرد و گفت: این موضوع نیز در دستور جلسه امروز شورا قرار دارد و پس از تصویب، باید به شورای عالی شهرسازی و معماری ارسال شود. در ادامه جلسه، اگر زمان اجازه دهد، به حسابرسی دو شرکت و سازمان زیرمجموعه شهرداری خواهیم پرداخت.

رئیس شورای شهر تهران درباره اظهارنظر شهرداری تهران در خصوص ورود تراموا به پایتخت تصریح کرد: این مد از حمل‌ونقل که قرار است به پایتخت وارد شود، تراموا نیست بلکه اتوبوس سه کابینه برقی است که به‌صورت تراموا طراحی شده است. همان‌طور که اعلام شده، این نوع از حمل‌ونقل هنوز خریداری نشده است و ما نیز هنوز موافق یا مخالف این نوع حمل‌ونقل نیستیم و باید وارد پایتخت شود و ببینیم چه می‌شود. همچنین، این نوع اتوبوس سه کابینه برقی اخیراً بارگیری شده است.

وی با بیان اینکه ون‌تاکسی‌ها نمی‌توانند در قالب شاتل تاکسی باشند، گفت: عموماً این ون‌ها برای مکان‌هایی مانند فرودگاه‌ها مناسب هستند و در اکثر کشورهای دنیا نیز از خودروهای با سرنشین کمتر به‌عنوان تاکسی استفاده می‌شود.

چمران همچنین درباره آخرین وضعیت خرید منزل شهید رئیسی و تبدیل آن به موزه و اینکه آیا خانواده شهید رئیسی با این اقدام موافق هستند یا خیر، تصریح کرد: باید به این نکته اشاره کنم که هم‌اکنون خانواده شهید رئیسی در این منزل سکونت دارند و بنده نیز هنوز نمی‌دانم که خانواده شهید رئیسی موافق موزه شدن این ملک هستند یا خیر. باید منتظر بمانیم تا پاسخ آنها دریافت شود و در ادامه تصمیم‌گیری انجام شود.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.