توضیح مارتینس درباره دلیل تعویض زودهنگام رونالدو

به گزارش پایگاه خبری خبرآنی، تیم ملی فوتبال پرتغال شب گذشته (شنبه) در سومین هفته از مرحله گروهی لیگ ملت‌های اروپا موفق شد میزبان خود لهستان را با نتیجه 3 بر یک شکست داده و با ثبت سومین برد متوالی‌اش در صدر جدول گروه A باقی بماند. در ثبت این پیروزی کریستیانو رونالدو، کاپیتان پرتغالی‌ها دومین گل بازی را در دقیقه 37 به ثمر رساند. با این حال او در دقیقه 63 جای خود را به دیوگو ژوتا داد که این موضوع برای برخی از خبرنگاران سؤال برانگیز بود.

روبرتو مارتینس سرمربی تیم ملی پرتغال درباره دلیل تعویض رونالدوی 39 ساله، گفت: تعویض رونالدو هم بخشی از برنامه مدیریت مدت زمان بازی بازیکنان است. وقتی شما در عرض 72 ساعت دو بازی انجام می‌دهید، باید حواس‌تان به آمادگی جسمی بازیکنان باشد. ضمن اینکه دیوگو ژوتا هم بعد از ورودش بسیار اثرگذار بازی کرد. کریستیانو بی‌عیب و نقص است.

 

مارتینس افزود: نیمه اول بسیار خوب بود. بازی را کنترل کردیم، موقعیت ساختیم و به عنوان یک تیم هماهنگی بسیار خوبی داشتیم. نقاط قوت لهستان را به خوبی خنثی کردیم و گل‌های فوق‌العاده‌ای را به ثمر رساندیم. من از عملکرد بازیکنان جدیدمان راضی‌ام. آنها طوری بازی کردند که انگار چندین بازی ملی انجام داده‌اند.  گلی که خوردیم (دقیقه 78) کارمان را کمی سخت کرد اما واکنشی که تیم به آن نشان داد عالی بود و خیلی سریع گلی دیگر زدیم. در مجموع عملکردمان بسیار خوب بود.

سرمربی اسپانیایی تیم ملی پرتغال در پایان تأکید کرد: چالش بعدی ما انجام دو بازی خارج از خانه متوالی است. 72 ساعت وقت داریم تا خوب ریکاوری کنیم. بازیکنان در تمرینات تعهدشان را نشان داده‌اند. الان تعداد بازیکنان‌مان بیشتر است و رقابت داخلی هم به تبع آن بیشتر شده است. به همین دلیل هم فکر می‌کنم که تیم‌مان نسبت به تیمی که در یورو (2024) داشتیم، آماده‌تر است. هدف ما صعود به جام جهانی است و من خوشحالم که تیمم چنین رویکردی خوبی دارد.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.