قالیباف با نخست وزیر موقت لبنان دیدار و گفتگو کرد

به گزارش گروه پارلمانی ‌پایگاه خبری خبرآنی، محمدباقر قالیباف،‌ رئیس مجلس شورای اسلامی که در سفری از پیش تعیین نشده، صبح امروز(شنبه 21 مهر) به بیروت سفر کرده است، با نجیب میقاتی نخست وزیر موقت لبنان دیدار و گفت‌وگو کرد. 

قالیباف در این سفر چند ساعته همچنین قرار است با نبی بری رئیس مجلس لبنان نیز دیدار مشترک داشته باشد. 

به گزارش خبرآنی، محمدباقر قالیباف در بدو ورود به لبنان طی سخنانی با اشاره به دلایل سفرش به بیروت، هدف از  این سفر را انتقال پیام حمایت مردم و مسئولین ایران از ملت لبنان و مقاومت است.

رئیس مجلس برای گفتگو با مقامات کشور لبنان و اعلام حمایت از جریان مقاومت و‌ایستادگی مردم این کشور مقابل جنایات رژیم صهیونیستی وارد فرودگاه بیروت شد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ‌پایگاه خبری خبرآنی، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، صبح امروز شنبه در فرودگاه بیروت اعلام کرد که عازم سفری به ژنو است و هدف از سفربه لبنان، انتقال پیام حمایت مردم و مسئولین ایران از ملت لبنان و مقاومت است.

قالیباف همچنین با بیان اینکه حامل پیام رهبر انقلاب، مسئولین و ملت ایران به ملت لبنان است، افزود: ما همواره کنار ملت و دولت لبنان هستیم و در شرایط سخت در خدمت آن‌ها خواهیم بود. همچنین در نشست آی‌پی‌یو در ژنو، پیام مظلومیت مردم غزه و لبنان را به جهانیان منتقل خواهم کرد تا مسئولیت‌های خود را در حمایت از این ملت‌ها به درستی منعکس کنیم.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.