پوشش بیمه‌ای جدید برای کودکستان‌ها

به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری خبرآنی، رضوان حکیم‌زاده؛ معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش و سرپرست سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک با بیان اینکه این سازمان متولی ساماندهی امور مربوط به تعلیم ‌و تربیت کودکان زیر هفت سال، کودکستان‌ها و سایر مراکز دارای مجوز از سازمان است، اظهار کرد: مطابق شیوه‌نامه ساماندهی و مدیریت امور اجرایی کودکستان‌ها، مدیران (مؤسسان) کودکستان‌ها و مراکز دارای مجوز از سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک باید کودکان و کارکنان را بیمه حوادث و مسئولیت مدنی کنند.

وی افزود: به همین منظور با پیگیری سازمان، خوشبختانه بسته پیشنهادی بیمه برای کودکان و کارکنان کودکستان‌ها و سایر مراکز تعلیم و تربیت کودک دارای مجوز از سازمان ارسال شد. 

سرپرست سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک گفت: با توجه به شرایط متفاوت و متمایز گروه هدف و به منظور تمهید زیرساخت پوشش بیمه‌ای فراگیر پس از طی فرایند و مراحل قانونی، شرکت «بیمه معلم» به عنوان شرکت بیمه مجری در سال تحصیلی 1403-1404 انتخاب شده است. 

حکیم‌زاده ادامه داد: در صورت انتخاب بیمه معلم به عنوان شرکت بیمه‌گر به منظور تسهیل فرایند اجرا و افزایش گستردگی دامنه کشوری پوشش بیمه، تمامی مراحل ثبت‌نام بیمه‌شدگان، واریز حق بیمه و همچنین اعلام و پیگیری خسارات حوادث، کاملاً غیرحضوری و آنلاین است. 

سرپرست سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک با تأکید بر اینکه از سال گذشته هیچ پرونده پرداخت نشده‌ای باقی نمانده است، تصریح کرد: برای امسال 45 درصد حق بیمه (حوادث و مسئولیت مدنی) کاهش پیدا کرده است که این کاهش شامل مربیان و کارکنان کودکستان هم می‌شود. 

انتهای پیام/

منبع : تسنیم
برچسب ها :

کودکستان

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.