پالتیکو: جنگ تمام‌عیار اسرائیل، حزب‌الله را نابود نخواهد ساخت

رسانه آمریکایی با اشاره به گسترش جنایات رژیم صهیونیستی و تشدید تنش‌ها در غرب آسیا گزارش داد جنگ تمام‌عیار رژیم اشغالگر، بازدارندگی در مقابل ایران نخواهد داشت و متحدان از جمله حزب‌الله لبنان را نابود نخواهد کرد.

به گزارش خبرآنی، پس از یک سال از جنگ غزه، رژیم صهیونیستی همچنان به جنایات بی‌امان خود ادامه می‌دهد و با بمباران جنوب لبنان، مرکز بیروت و حمله موشکی به منطقه پرجمعیت دمشق موجب گسترش درگیری‌ها در منطقه شده است و به تشدید تنش‌ها دامن می‌زند.

نشریه پالتیکو در گزارشی با اشاره به توان نظامی ایران و حزب‌الله لبنان می‌نویسد: «نه منطق، بلکه احساسات، انتقام‌جویی و حفظ وجهه باعث تشدید چرخه خشونت در منطقه می‌شود. اما مسئله این است که جنگ تمام‌عیار اسرائیل، بازدارندگی علیه ایران نخواهد داشت و متحدان آن از جمله حزب‌الله را نابود نخواهد کرد.»

این رسانه آمریکایی در ادامه ضمن تاکید بر ناتوانی واشنگتن نسبت به تحت نفوذ قرار دادن تل‌آویو می‌افزاید: «واشنگتن نمی‌تواند دفاع از اسرائیل را رها کند اما به‌رغم انتخاب‌های دشوار سیاسی باید نفوذی را علیه اسرائیل اعمال کند تا باعث توقف کشتار و تشدید تنش‌ها شود.»

پالتیکو: جنگ تمام‌عیار اسرائیل، حزب‌الله را نابود نخواهد ساخت
حمله رژیم صهیونیستی به بیروت

از ابتدای جنگ، رژیم صهیونیستی با حمایت آمریکا جنگی ویرانگر را علیه مردم غزه به راه انداخته و بیش از ۱۳۲ هزار فلسطینی شهید و زخمی شده‌اند.

رژیم اشغالگر با حمایت آمریکا و کشورهای اروپایی همچون انگلیس، با نادیده گرفتن ۲ قطعنامه شورای امنیت برای متوقف کردن فوری حملاتش به نوار غزه و نیز دستورالعمل‌های دیوان بین‌المللی دادگستری درباره لزوم اتخاذ تدابیری برای جلوگیری از نسل‌کشی و تلاش برای بهبود شرایط انسانی در غزه، به حملات خود ادامه می‌دهد.

در سایه حمایت‌های کورکورانه واشنگتن، رژیم صهیونیستی جنایاتش را به لبنان هم کشانده و هزاران نفر را به خاک و خون کشیده است. مقامات لبنانی اعلام کردند که تاکنون حداقل ۱۴۰۰ لبنانی از جمله غیرنظامیان و کادر درمان به شهادت رسیده و ۱.۲ میلیون نفر از خانه‌های خود رانده شده‌اند.

پالتیکو در پایان این گزارش ضمن هشدار به ایالات متحده و «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، می‌نویسد: «اگر نتانیاهو تاکتیک‌های خود را تغییر ندهد و واشنگتن نتواند خود را از آنها جدا کند، هزینه‌های آن هم برای اسرائیلی‌ها و هم آمریکایی‌ها گران تمام خواهد شد.»

انتهای پیام

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.