تهدید ارتش صهیونیستی به هدف قرار دادن آمبولانس‌ها در جنوب لبنان

ارتش رژیم صهیونیستی تهدید کرد آمبولانس‌ها در جنوب لبنان را به بهانه استفاده از آن‌ها برای انتقال نیروهای حزب‌الله هدف قرار می‌دهد.

به گزارش خبرآنی، ارتش رژیم صهیونیستی که طی جنایاتش در غزه و لبنان از هیچ قساوتی کوتاهی نمی‌کند، اعلام کرد: ما نسبت به ادامه انتقال نیروهای حزب‌الله لبنان از طریق آمبولانس‌ها هشدار می‌دهیم.

در این بیانیه آمده است که ارتش صهیونیستی از تیم‌های پزشکی لبنانی می‌خواهد از تعامل و همکاری با نیروهای حزب‌الله خودداری کنند. ارتش صهیونیستی اعلام کرد: ما تمام اقدامات را علیه هر خودرویی که در حال انتقال نیروهای مسلح حزب‌الله باشد، اتخاذ می‌کنیم.

ارتش رژیم صهیونیستی از ۲۳ سپتامبر (دوم مهر) حملات گسترده خود به لبنان را با ده‌ها حمله هوایی به ضاحیه جنوبی بیروت و شهرها و روستاهای واقع در جنوب لبنان آغاز کرد و همچنان به این حملات ادامه می‌دهد.

علاوه بر این رژیم صهیونیستی تلاش‌هایی برای نفوذ زمینی به برخی مناطق مرزی لبنان را آغاز کرد که با مقابله شدید نیروهای حزب‌الله لبنان مواجه شده و آنها تمامی تلاش‌های دشمن صهیونیستی برای پیشروی و اشغال برخی روستاهای جنوبی هم‌مرز با فلسطین اشغالی را ناکام گذاشتند.

حزب‌الله لبنان اعلام کرده تا زمان توقف جنگ غزه به حملات خود علیه رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی ادامه خواهد داد.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.