موشک‌های صهیونیست‌ها کودکان غزه را در گهواره هم تعقیب می‌کنند

در سایه مرگ حاکم بر نوار غزه و در وسط حملات مستمر رژیم صهیونیستی به این باریکه، صدای گریه نوزادی که روز جمعه به دنیا آمد، به گوش رسید اما گریه برای دردهای ناشی از جراحتی بود که تنها چند ساعت پس از تولد در حمله اشغالگران دچار شد.

به گزارش خبرآنی، برخی منابع پزشکی اعلام کردند که یک نوزاد دختر تنها چند ساعت پس از تولد، در حمله رژیم صهیونیستی به خانه‌های شهروندان فلسطینی در شمال نوار غزه زخمی شد.

ارتش رژیم صهیونیستی همزمان با بمباران و حملات هوایی شدید و هدف قرار دادن هر فردی که در خیابان‌های اصلی و فرعی مشاهده شود، برای هفتمین روز پیاپی به محاصره شمال غزه ادامه می‌دهد.

ویدئو

به گزارش شبکه خبری «روسیا الیوم»، رژیم اشغالگر این اقدامات را با هدف کوچاندن ده‌ها هزار تن از ساکنان این مناطق که خانه‌ها و پناهگاه‌ها را ترک نمی‌کنند،  انجام می‌دهد اما ساکنان شمال حاضر نشدند خانه‌های خود را رها کرده و به جنوب بروند.

در ویدیوی دیگری که فعالان شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشتند، کودک فلسطینی مشاهده می‌شود که در پی حمله رژیم صهیونیستی به شدت زخمی شده و در بیمارستان «العوده» در اردوگاه «النصیرات» واقع در مرکز نوار غزه آخرین نفس‌های خود را می‌کشد.

موشک‌های صهیونیست‌ها کودکان غزه را در گهواره هم تعقیب می‌کنند
کودک فلسطینی که در حمله رژیم صهیونیستی به خانه‌شان در النصیرات به شدت زخمی شد

این کودک «یامن البیومی» نام دارد که آپارتمان محل سکونتشان در اردوگاه  النصیرات مورد حمله قرار گرفت و بدن کوچکش به ویژه از ناحیه سر، دستان و پاها به دلیل اصابت ترکش‌ها به شدت آسیب دیده است.

 یک سال از زمان آغاز حملات مستمر به نوار غزه و جنگ نسل‌کشی می‌گذرد که رژیم صهیونیستی با حمایت آمریکا به راه‌ انداخته و تاکنون بیش از ۱۳۹ هزار شهید و زخمی و بیش از ۱۰ هزار مفقودی داشته و ویرانی گسترده و قحطی را بر جای گذاشته که جان ده‌ها کودک و سالخورده را گرفت.

رژیم صهیونیستی با نادیده گرفتن قطعنامه شورای امنیت برای توقف فوری این جنگ و دستورالعمل‌های دادگاه بین‌المللی دادگستری برای اتخاذ اقداماتی جهت جلوگیری از نسل‌کشی و تلاش برای بهبود شرایط وخیم انسانی در نوار غزه، به حملات وحشیانه خود ادامه می‌دهد.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.