جابه‌جایی دکل‌های برق میدان جمهوری اهواز برای احداث روگذر

خبرآنی/خوزستان معاون بهره‌برداری شرکت برق منطقه‌ای خوزستان از نصب و جابجایی ۳ دکل خطوط ۱۳۲ کیلوولت انتقال برق برای احداث پل روگذر میدان جمهوری اهواز (شهدای غزه) خبر داد.

علی اصغر خدامراد منگری در گفت و گو با خبرآنی اظهار کرد: خط ۱۳۲ کیلوولت محدوده میدان جمهوری در سال ۸۴  احداث شد و تامین کننده برق پست‌های ساحلی و پاداد در شرق اهواز است.

وی افزود: با توجه به آغاز عملیات اجرایی احداث پل روگذر میدان جمهوری و اینکه ۳ دکل خط ۱۳۲ کیلوولت در این محدوده قرار داشته است، جابجایی دکل‌ها در دستور کار قرار گرفت.

معاون بهره‌برداری شرکت برق منطقه‌ای خوزستان عنوان کرد: این اقدام علی‌رغم سختی کار شبانه برای جلوگیری از ایجاد ترافیک و هزینه‌هایی که برای شرکت داشته است، در راستای تعامل و همگرایی شرکت برق منطقه‌ای خوزستان با شهرداری اهواز انجام شده است تا با احداث پل روگذر، مسائل ترافیکی این محدوده برطرف شود.

خدامراد منگری با بیان اینکه ارزش سرمایه‌گذاری این جابجایی بیش از ۲۰۰ میلیارد ریال و در قالب پروژه‌های اصلاح و بهینه‌سازی انجام شده است، بیان کرد: در فاز اول با احداث ۲ دکل و دمونتاژ یک دکل، موقتا این جابجایی صورت گرفته است تا در عملیات اجرایی احداث پل روگذر وقفه‌ای ایجاد نشود و در فاز دوم با کاهش بار شبکه و امکان خاموشی در این خطوط، طرح دائم پروژه اجرایی شود.

وی اظهار کرد: شرکت برق منطقه‌ای خوزستان نهایت همکاری با مدیریت شهری و سایر سازمان‌ها را داشته و این انتظار را نیز دارد که در موضوعاتی مانند واگذاری زمین برای احداث پست جهت تامین برق مشترکین، با این مجموعه همکاری داشته باشند.

شرکت برق منطقه‌ای خوزستان مسئولیت تامین و انتقال برق در ۲ استان خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد را بر عهده دارد.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.