بعد از جدایی نویدکیا؛ پیروانی سرمربی موقت مس رفسنجان شد

به گزارش پایگاه خبری خبرآنی، نادر فتح‌اللهی با اشاره به اخباری که در خصوص قطع همکاری محرم نویدکیا با باشگاه مس رفسنجان مطرح شده است، گفت: بعد از دیدار با شمس‌آذر محرم نویدکیا در نشست خبری خواسته خودشان برای جدایی از باشگاه را اعلام کردند و درخواستی برای نشست با مدیرعامل در این خصوص داشتند. آقای پورمحمدی مدیرعامل باشگاه در این جلسه با قاطعیت اعلام کردند حاضر به پذیرش این درخواست نیستند.

وی ادامه داد: باشگاه با تمام امکانات و ظرفیت‌ها از محرم نویدکیا حمایت می‌کند و تلاش می‌کنیم تمامی نیازها و ابزارهای لازم برای موفقیت فراهم شود. عملکرد تیم از نظر فنی مثبت بوده و دو شکست اخیر هم حاصل اشتباهات داوری بوده و قطعا این تیم با همین کادر فنی به جمع تیم‌های بالای جدول می‌رسد. با وجود پافشاری آقای نویدکیا بعد از جلسه تصور  این بود که مشکلی برای ادامه همکاری وجود ندارد و آقا محرم کار خودشان را با توجه به حمایت باشگاه ادامه می‌دهند اما دو روز بعد از بازی راهی اصفهان شدند و اعلام کردند دیگر به تمرینات باز نخواهند گشت.

فتح‌اللهی اضافه کرد: محرم نویدکیا بدون شک یکی از با اخلاق‌ترین و شریف‌ترین شخصیت‌های فوتبال ایران است که در این مدت جو بسیار خوبی در تیم ما ایجاد کرده بود. طی 72 ساعت گذشته به هر نحوی برای بازگشت ایشان تلاش کردیم و تماس‌های زیادی گرفته شد. مدیرعامل باشگاه اعضای تیم و تک تک بازیکنان خواسته‌ای به جز بازگشت ایشان نداشته‌اند اما هیچ‌کدام از این درخواست‌ها را قبول نکردند و با قاطعیت اعلام کردند دوران همکاری ایشان با مس تمام شده است.

مدیر تیم فوتبال مس رفسنجان در خصوص شرایط کادر فنی این باشگاه گفت: با توجه به مخالفت باشگاه با جدایی سرمربی و اعضای کادر فنی هنوز با هیچ گزینه و فرد دیگری مذاکره نشده و تمرینات طبق نظر و خواسته آقای نویدکیا زیر نظر آقای امیرحسین پیروانی که از مربیان با دانش فوتبال ایران هستند به عنوان سرمربی موقت دنبال می‌شود. در نهایت و در صورتی که جدایی آقای نویدکیا قطعی شود چاره‌ای به جز انتخاب سرمربی جدید باقی نمی‌ماند. مجموعه باشگاه مس و هواداران همچنین مردم شریف رفسنجان زحمات و تلاش‌های آقای نویدکیا خصوصا نتایج و موفقیت‌های فصل گذشته را فراموش نمی‌کنند و بدون شک قدردان این زحمات هستیم با این وجود همه بازیکنان و اعضای تیم هم قسم هستند که با تمام توان و تمرکز برای حضور در ادامه بازی‌های لیگ آماده شویم.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.