تساوی هوادار مقابل گل گهر در دیداری تدارکاتی

به گزارش پایگاه خبری خبرآنی و به نقل از رسانه رسمی باشگاه هوادار؛ هوادار تهران و گل‌گهر سیرجان امروز(جمعه) از وقفه پیش آمده در برگزاری رقابت‌های لیگ برتر استفاده کردند و از ساعت 14:30 در مجموعه ورزشی هما به دیدار یک دیگر رفتند.

طبق هماهنگی به عمل آمده میان کادر فنی دو مجموعه دیدار مورد اشاره در چهار مدت زمان 35 دقیقه‌ای برگزار شد تا تقریبا تمامی بازیکنان بتوانند با نظر کادر فنی خود وارد میدان شوند و در زمین محک بخورند.

گل نخست بازی روی ضربه امید حامدی فر برای گل‌گهر به ثمر رسید و در ادامه اما محمدحسین زواری بازی را به تساوی کشاند و چند دقیقه بعد محمد دین‌دار زننده گل دوم بنفش‌ها بود.  علی اصغر شیخ الاسلامی در دقایق پایانی گل دوم فیروزه‌ای پوشان  کویر سیرجان را به ثمر رساند، تا 2  تیم به تساوی 2 بر 2 رضایت بدهند.

بنفش‌ها با نظر سید مهدی رحمتی روز شنبه را به استراحت می پردازند و روزهای یک شنبه تا سه شنبه در زمین اختصاصی‌شان در مجموعه ورزشی آزادی تهران تمرین پرفشار و تاکتیکی خواهند کرد و پس از پایان تمرین سبک روز چهارشنبه خود نیز تهران را به مقصد قزوین جهت برگزاری دیدار روز پنج شنبه با شمس آذر ترک خواهند کرد.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.