جان باختن تلخ مرد جوان در داخل چاه به دلیل گازگرفتگی

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری خبرآنی، جلال ملکی؛ سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اعلام کرد: ساعت 8:7 صبح امروز یک مورد حادثه گرفتار شدن داخل چاه به آدرس خیابان 17 شهریور، خیابان حصاری اعلام شد.

وی افزود: دو ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند و در محل مشاهده شد که در یک ملکی به وسعت حدوداً 700 تا 800 متر، گودبرداری کوچکی با عمق تقریباً یک تا دو متر صورت گرفته و در یک گوشه، چاهی به عمق تقریباً 30 تا 35 متر حفر شده بود.

ملکی تصریح کرد: به گفته حاضران در محل، دو کارگر جوان افغان (یکی 30 ساله و دیگری 40 ساله) در داخل چاه گرفتار شده بودند و پاسخگو نبودند. جوان 30 ساله مشغول کار در چاه بود که به یکباره دچار ضعف و بی‌حالی شده و نفر دوم که 40 ساله بود، برای کمک به وی به داخل چاه رفت و متاسفانه خود نیز در آنجا گرفتار شد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران ادامه داد: آتش‌نشانان با ایمن‌سازی لازم، هر دو نفر را خارج کردند. جوان 30 ساله که از ابتدا در داخل چاه بود، دچار بی‌حالی شده بود اما علائم حیاتی داشت اما متاسفانه مرد 40 ساله که برای کمک رفته بود، جان خود را از دست داد. علت اصلی مرگ توسط عوامل پزشکی قانونی پس از معاینات و بررسی‌های لازم اعلام خواهد شد اما احتمال می‌رود که در انتهای چاه و از لایه‌های داخلی خاک، گاز نشت کرده و باعث گازگرفتگی و مسمومیت شده باشد.

وی افزود: توصیه می‌شود در چنین مواردی، تا مشخص شدن علت حادثه و اطمینان از ایمنی، افراد به ویژه کسانی که تجربه و تخصص لازم را ندارند، به داخل چاه نروند و سریعاً با نیروهای امدادی تماس بگیرند.

ملکی در پایان گفت: ساعت 9:42 دقیقه عملیات به پایان رسید.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم
برچسب ها :

باختن گازگرفتگی

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.