افتتاح 7 تصفیه‌خانه فاضلاب کشور تا پایان سال

به گزارش گروه اقتصادی پایگاه خبری خبرآنی، هاشم امینی، مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور اظهار داشت:  277 تصفیه‌خانه فاضلاب با ظرفیت شش میلیون متر مکعب در شبانه‌روز در مدار بهره‌برداری است.

وی افزود: 100 تصفیه‌خانه با ظرفیت دو میلیون متر‌مکعب در شبانه‌روز در حال ساخت است که امیدواریم با اختصاص به‌موقع بودجه، این تعداد تصفیه‌خانه هم به مدار بهره‌برداری برسند.

امینی با بیان اینکه "تا پایان سال در پنج استان تهران، خوزستان، کرمان، فارس و گیلان هفت تصفیه‌خانه به بهره‌برداری می‌رسد"، گفت: تصفیه‌خانه فاضلاب جنوب تهران با ظرفیت 230 هزار مترمکعب در شبانه‌روز بیش‌ترین ظرفیت را دارد که با افتتاح مدول‌های 7 و 8 این تصفیه‌خانه تمامی مدول‌های آن تکمیل خواهد شد.

وی ادامه داد: تصفیه‌خانه‌های بندر انزلی در گیلان  با ظرفیت 12هزار مترمکعب و تصفیه‌خانه فاضلاب کرمان با ظرفیت 90هزار متر مکعب در شبانه‌روز در ماه‌های بهمن و اسفندماه به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور با اشاره به این‌که در حوزه روستایی هم تعداد 54 تصفیه‌خانه با ظرفیت 26 هزار مترمکعب در شبانه‌روز در مدار بهره‌برداری قرار دارد، گفت: تعداد 92 تصفیه‌خانه با ظرفیت 46 هزار مترمکعب در شبانه‌روز در حال ساخت است که امیدواریم تا پایان سال از این تعداد 1010 تصفیه‌خانه فاضلاب روستایی در 14 روستا به بهره‌برداری برسد.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.