ترابی: سیستم اعتبارسنجی تیم‌های والیبال وجود ندارد

محسن ترابی در گفت‌وگو خبرنگار ورزشی پایگاه خبری خبرآنی در مورد مسائل مالی فدراسیون والیبال و حامیان مالی علاقه‌مند به والیبال اظهار داشت: برخی رشته‌های ورزشی با مشکل جذب حامی مالی روبرو هستند اما والیبال به لطف درخشش سال‌های گذشته و توجه رسانه‌ها با چنین مشکلی مواجه نیست و شرکت‌ها تمایل به حضور در والیبال دارند.

رئیس سازمان لیگ فدراسیون والیبال ادامه داد: بزرگترین چالشی که در والیبال وجود دارد، برخی تصمیمات هیجانی از سوی مسئولان شهرهاست. این تصمیمات در دقیقه 90 به فدراسیون والیبال برای حضور در لیگ یک یا لیگ برتر فشار وارد می‌کند. 

ترابی در مورد اینکه چرا سازمان لیگ به این خواسته‌ها تن می‌دهد، گفت: دفاعی نمی‌توان کرد. متاسفانه در این مورد، سیستم اعتبارسنجی وجود ندارد اما باید راه‌اندازی شود. رئیس فدراسیون والیبال روی این قضیه خیلی حساس است که تیم‌ها را اعتبارسنجی کنیم.

او تصریح کرد: در حال حاضر ملاک ما برای حضور تیم‌ها در لیگ، علاقه‌مندی، پرداخت مبلغ ورودیه و کسب سهمیه یا خرید امتیاز است. اگر سیستم اعتبارسنجی راه‌اندازی شود، جلوی بسیاری از مشکلات آتی گرفته می‌شود. من به عنوان متولی سازمان لیگ از مشکلاتی که پیش می‌آید، راضی و خوشحال نیستم، چون خانواده والیبال را دچار چالش می‌کند و برنامه‌ها را به هم می‌ریزد. 

محسن ترابی در پایان گفت: با توجه به راه‌اندازی سامانه ملی والیبال، مشکلات به حداقل رسیده است. ما در حال حاضر تیمی نداریم که بدهی خود را تعیین تکلیف نکرده باشد. بخش خصوصی به تعهدات خود پایبند بوده و از این جهت قابل احترام است. ما با بخش دولتی هم تعامل داریم و تاخیرهای مرتبط با تخصیص بودجه آنها را درک می‌کنیم. 

انتهای پیام/ 

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.