رقابت 15 نفر برای 5 کرسی اتحادیه جهانی کشتی

به گزارش پایگاه خبری خبرآنی، همزمان با برگزاری رقابت‌های کشتی زیر 23 سال جهان (30 مهر تا 6 آبان) و جهانی اوزان غیرالمپیکی (7 تا 10 آبان) در آلبانی، انتخابات هیئت رئیسه اتحادیه جهانی نیز برای 5 کرسی به انجام خواهد رسید.

زمل شهرانی از قطر، پیتر پاچا از مجارستان، پدرو سیلوا از پرتغال، تورلیخانوف از قزاقستان و ناتالیا یاریگین از روسیه، 5 نفری هستند که ابلاغ دو ساله حضورشان در هیئت رئیسه اتحادیه جهانی به پایان خواهد رسید.

هر 5 نفر برای دوره بعدی کاندیدا شده‌اند، درحالیکه علاوه بر آنها 11 نفر دیگر برای شرکت در انتخابات ثبت‌نام کرده بودند که با اعلام انصراف رئیس فدراسیون کشتی ایران از شرکت در آن، تعداد نامزدهای شرکت‌کننده در این انتخابات به 15 نفر رسید.

مانگان بایار و خانم بایان دلگر از مغولستان، بروس بومگارتنر از آمریکا، دانیل گانچف از بلغارستان، خانم آنِت کیور از نروژ، خانم لگراند از فرانسه، ادیشر از گرجستان، خانم سلطانبکوا از قرقیزستان، خانم تانی یوکا از ژاپن از جمله کاندیداهای انتخابات پیش رو هستند.

البته این احتمال همچنان مطرح است که طبق روال همه انتخابات، لیست نهایی کمتر شده و برخی از شرکت در آن به هر دلیلی انصراف دهند.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.