بُرد قطر پیش از بازی با ایران و توقف امارات مقابل کره شمالی

به گزارش پایگاه خبری خبرآنی، در دو دیدار همزمان دور سوم گروه A مرحله نهایی انتخابی جام جهانی 2026 در قاره آسیا پنجشنبه شب تیم‌های ملی فوتبال قطر و امارات برابر حریفان خود به پیروزی و تساوی رسیدند.

تیم ملی فوتبال قطر پنجشنبه شب در ورزشگاه الثمامه با نتیجه 3 بر یک برابر قرقیزستان پیروز شد. برای قطر میزبان المعز علی عبدالله (39)، تامیرلان کوزوبائف (63 - گل به خودی) و ابراهیم الحسن (81) گل زدند. قرقیزستان هم در دقیقه 76 یکی از گل‌های خورده را توسط علیمردان شوکوروف جبران کرد.

تیم ملی فوتبال امارات نیز در دیداری خانگی برابر کره‌شمالی به تساوی یک - یک بسنده کرد. در این مسابقه یحیی القصانی (66) برای امارات و جونگ ایل گوان (86) برای کره‌شمالی گل زدند.

در جدول رده‌بندی گروه A مسابقات فوتبال انتخابی جام جهانی 2026 در قاره تیم‌های ملی ازبکستان و ایران با هفت امتیاز اول و دوم هستند. همچنین تیم‌های ملی امارات با چهار امتیاز (تفاضل گل 1 )، قطر با چهار امتیاز (تفاضل گل صفر)، کره‌شمالی با دو امتیاز و قرقیزستان بدون امتیاز رده‌های سوم تا پنجم جدول را در اختیار دارند.

تیم ملی فوتبال قطر در دیدار بعدی خود روز 24 مهر در دبی مقابل تیم ملی فوتبال کشورمان صف‌آرایی خواهد کرد.

همچنین امشب در گروه B  مرحله نهایی انتخابی جام جهانی 2026 در قاره آسیا تیم ملی فوتبال عمان نخستین پیروزی‌اش را با نتیجه 4 بر صفر برابر کویت به دست آورد. گل‌های عمان را عبدالرحمن (17 و 58)، محسن القصانی (30) و عبدالله فواز (79) به ثمر رساندند.

در گروه C آسیا هم بحرین دیدار خانگی‌اش را با نتیجه تساوی  2 - 2 به پایان رساند و با چهار امتیاز در رده سوم جدول این گروه جای گرفت. اندونزی سه امتیازی هم پنجم است.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.