آزمون: دیدید که ازبکستان 10 نفره هم نتوانست ما را ببرد!

به گزارش خبرنگار اعزامی پایگاه خبری خبرآنی از ازبکستان، سردار آزمون پس از تساوی بدون گل تیم ملی ایران مقابل ازبکستان درباره صحنه مشکوک رخ داده روی او در محوطه جریمه حریف اظهار داشت: من هیچ موقع تا زمانی که صد درصد خطا نباشد داخل محوطه جریمه نمی‌افتم. فکر می‌کردم پنالتی باشد که افتادم، ولی نظر داور این نبود.

 

وی در مورد اینکه انرژی زیادی برای حضور در زمین داشت،‌ گفت: زمانی که 10 نفره می‌شوید در شرایط بازی هستید و می‌دانید می‌خواهید چه کار کنید. این می‌تواند به تیم کمک کند، ولی مربی صلاح دانست که تعویض شوم.

مهاجم تیم ملی راجع به اینکه با امیر قلعه‌نویی هم در این مورد صحبت کرد، اما سرمربی تیم ملی از او خواست که اعتماد کند و بازیکنان جایگزین هم عملکرد خوبی داشتند، توضیح داد: بله، فوق‌العاده بودند. این دلیل بر آن نیست که من بهتر از آنها هستم. شهریار مغانلو هم خیلی بازیکن خوبی است و قطعاً اگر به او هم اعتماد کنید می‌تواند خودش را ثابت کند.

«از کنفرانس خبری روز گذشته برای بازی امروز انگیزه داشتی؟»، آزمون در پاسخ به این پرسش یادآور شد: حرف‌های آنها برای ما مهم نیست. شرایط و نتایج گویای همه چیز است، چه کری بخوانند و چه نخوانند. دیدید که 10 نفره هم نتوانستند ما را ببرند.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.