تقدیر جامعه ورزش و بسیج ورزشکاران از وزیر ورزش و معاونش

به گزارش پایگاه خبری خبرآنی و به نقل از روابط عمومی سازمان بسیج ورزشکاران، وزیر ورزش و جوانان، معاونان این سازمان، ورزشکاران و قهرمانان پس از عملیات وعده صادق 2 مواضع انقلابی و محکمی در حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و محکومیت جنایات رژیم غاصب صهیونیستی اتخاذ کردند که با پیام تقدیر از سوی سازمان بسیج ورزشکاران مواجه شد.

در این پیام آمده است:

عملیات وعده صادق 2 خواست قلبی تمام جامعه ایران بخصوص ورزشکاران پهلوان ایرانی بود که باعث شد رژیم سفاک و کودک‌کش صهیونیستی بر سر جای خود بنشیند. در همین راستا وزیر محترم ورزش و جوانان و معاون ایشان، همچنین جمع زیادی از ورزشکاران و قهرمانان از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حمایت و جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کردند که جز این نیز از ورزشکاران جوانمرد و وطن‌دوست کشورمان انتظار نمی‌رفت.

در همین راستا سازمان بسیج ورزشکاران از اعلام مواضع مقتدرانه وزیر و معاون ورزش و جوانان، ورزشکاران و قهرمانان در مبارزه با استکبار جهانی، آمریکای جنایتکار و رژیم سفاک و کودک‌کش صهیونیستی و همچنین اعلام حمایت از عملیات وعده صادق 2 تقدیر و تشکر می‌کند که با بصیرت و معرفتی که در جامعه ورزش وجود دارد نشان دادند همیشه در عرصه‌های مختلف به عنوان یک جوانمرد پای آرمان‌های انقلاب اسلامی ایستاده اند و پشتیبان رهبر معظم انقلاب و نیروهای مسلح مقتدر ایران اسلامی هستند.

برای تمام مدیران بصیر و انقلابی آرزوی سلامتی و موفقیت داریم.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.