یونیفل: پایگاه‌ ما در ناقوره بارها هدف حملات اسرائیل قرار گرفت

یونیفل با اشاره به حملات مکرر رژیم صهیونیستی به پایگاه‌های خود در الناقوره، اعلام کرد که در حمله روز گذشته تانک ارتش رژیم صهیونیستی ۲ نفر زخمی شدند.

به گزارش خبرآنی، نیروهای حافظ صلح سازمان ملل در جنوب لبنان (یونیفل) امروز پنج‌شنبه اعلام کرد که پایگاه آن واقع در الناقوره و پایگاه‌های مجاور آن بارها هدف حملات رژیم صهیونیستی قرار گرفتند.

به گزارش شبکه خبری «المیادین»، یونیفل در این رابطه گزارش داد: در حمله یک دستگاه تانک مرکاوای ارتش رژیم صهیونیستی به برج مراقبت پایگاه اصلی ما در الناقوره در جنوب لبنان ۲ نفر از سربازان ما زخمی شدند.

خبرگزاری رویترز عربی نیز در این رابطه اعلام کرد که با تیراندازی نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی به برج مراقبت سازمان ملل در جنوب لبنان، ۲ نفر از نیروهای یونیفل زخمی شدند.

یک منبع در سازمان ملل نیز در گفتگو با شبکه خبری «الجزیره» اعلام کرد: نیروهای اسرائیلی طی ۲۴ ساعت گذشته در سه حادثه جداگانه در جنوب لبنان به پایگاه‌های نیروهای یونیفل شلیک کردند.

یونیفل با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: تنش در طول خط آبی ادامه داشته و موجب تخریب گسترده شهرها و روستاهای جنوب لبنان شده و همزمان حملات موشکی به «اسرائیل» ادامه دارد، در چند روز گذشته شاهد نفوذهایی به خاک لبنان در الناقوره و دیگر مناطق بودیم، سربازان ارتش اسرائیل در این نقاط با نیروهای حزب‌الله درگیر شدند و پایگاه اصلی یونیفل در ناقوره و پایگاه‌های اطراف آن بارها هدف قرار گرفتند. صبح امروز ۲ نیروی حافظ صلح با شلیک تانک مرکاوای ارتش اسرائیل به سمت برج مراقبت پایگاه یونیفل در الناقوره زخمی شدند، در این حمله برج مراقبت مستقیم هدف قرار گرفت و باعث سقوط این ۲ سرباز شد، خوشبختانه این بار جراحات وارده جدی نبودند اما آن‌ها هنوز در بیمارستان بستری هستند.

یونیفل در ادامه بیانیه خود آورد: همچنین نیروهای ارتش «اسرائیل» به پایگاه ۳۱-۱ سازمان ملل در راس الناقوره شلیک کردند که در نتیجه آن ورودی این پایگاه که نیروهای حافظ صلح در آنجا پناه گرفته بودند، هدف قرار گرفت و خساراتی به خودروها و سیستم‌های ارتباطی نیروهای یونیفل وارد شد. 

‏انتهای پیام

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.