شهادت ۲۲ فلسطینی در حمله به مدرسه دیگری در دیرالبلح

در حمله رژیم صهیونیستی به مدرسه‌ای در غرب دیرالبلح ۲۲ فلسطینی به شهادت رسیدند.

به گزارش خبرآنی، رژیم صهیونیستی همچنان به سیاست خود در هدف قرار دادن مدرسه‌ها و ساختمان‌هایی که آوارگان فلسطینی در آن‌ها اقامت دارند، ادامه می‌دهد و امروز پنج‌شنبه نیز مدرسه دیگری در غرب شهر دیرالبلح در مرکز نوار غزه را هدف قرار داد.

مدیرکل دفتر اطلاع‌رسانی دولت غزه در این رابطه به شبکه خبری الجزیره گفت که در حمله به مدرسه «رفیده» در دیرالبلح ۲۲ نفر به شهادت رسیدند.

همچنین این دفتر ادعای ارتش رژیم صهیونیستی درباره حضور نیروهای مقاومت در اقامتگاه‌های آوارگان را رد کرد.

برخی منابع پزشکی نوار غزه در گفت‌وگو با الجزیره اظهار کردند: در حملاتی که از بامداد امروز به نوار غزه انجام شده، ۳۵ فلسطینی به شهادت رسیدند که ۲۲ نفر از آنها مربوط به مدرسه آوارگان در دیرالبلح است.

خبرنگار شبکه خبری روسیا الیوم نیز درباره آخرین تحولات میدانی نوار غزه گزارش داد: شهرک جدید «عبسان» در شرق خان‌یونس در جنوب نوار غزه هدف حمله توپخانه رژیم صهیونیستی قرار گرفت و در حمله به جمعی از شهروندان فلسطینی در مرکز شهر رفح، ۲ نفر به شهادت رسیده و تعداد دیگری زخمی شدند.

به گزارش این منبع، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی اطراف ساختمان هلال احمر فلسطین در غرب دیرالبلح را نیز هدف قرار دادند.

همچنین برخی منابع در بیمارستان العوده در شمال غزه اعلام کردند که چند پهپاد رژیم صهیونیستی به اطراف بیمارستان واقع در منطقه «تل الزعتر» در شمال نوار غزه شلیک کردند.

رژیم صهیونیستی از اکتبر ۲۰۲۳ با حمایت آمریکا به حملات خود علیه نوار غزه ادامه می‌دهد و مرتکب کشتارهای وحشیانه‌ای در حق فلسطینی‌ها به ویژه در اقامتگاه‌های آوارگان از جمله مدرسه‌ها می‌شود.

در مقابل گروه‌های مقاومت فلسطین به عملیات‌های نظامی خود علیه نیروها و خودروهای زرهی ارتش رژیم صهیونیستی در غزه ادامه می‌دهند.

حملات ویرانگر رژیم صهیونیستی به غزه موجب بروز فاجعه انسانی بی‌سابقه‌ای در این منطقه شده و طبق آمار امروز وزارت بهداشت فلسطین در غزه، شمار قربانیان عملیات رژیم صهیونیستی در این منطقه از هفتم اکتبر ۲۰۲۳ به ۴۲ هزار و ۶۵ شهید و ۹۷ هزار و ۸۸۶ زخمی رسیده است و بیش از ۸۵ درصد از ۱.۹ میلیون سکنه باقی مانده نوار غزه آواره شدند.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.