دیدار رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کل کشور با وزیر کشور

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تستیم، حجت‌الاسلام والمسلمین پورخاقان؛ رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کل کشور با سردار سرتیپ اسکندر مومنی؛ وزیر کشور‌ دیدار و‌ گفت‌وگو کرد.

عضو شورای عالی قوه قضاییه در این دیدار با اشاره به ماموریت های مهم وزارت کشور، به‌‌ویژه ایجاد نظم و انضباط اداری و حفظ و تامین امنیت و ایجاد آرامش برای شهروندان، به اهمیت موضوع اتباع و لزوم ساماندهی آنها پرداخت.

حجت‌الاسلام والمسلمین پورخاقان در این دیدار افزود: بحمدالله شما دارای سوابق درخشان اجرایی و انتظامی در دستگاه‌های مختلف هستید، و انتظار می‌رود با حضور جنابعالی نسبت به رفع مشکلات مرزنشینان و ترددهای مجاز مرزی از یک طرف و انسداد مرزها و مبارزه با قاچاقچیان از طرف دیگر اهتمام بیشتری به عمل آید.

این مقام عالی قضایی با اشاره به ضرورت ایجاد دیوار مرزی در جمهوری اسلامی ایران، بر اهمیت این اقدام جهت مهار مهاجرت غیرقانونی، قاچاق انسان، قاچاق کالا و رعایت دیگر مسائل دفاعی و امنیتی تأکید کرد.

وزیر‌‌ کشور نیز در این دیدار با اشاره به اقدامات ارزنده سازمان قضایی نیروهای مسلح در برخورد با جرائم، از نقش مؤثر این مجموعه قضایی در کاهش وقوع جرم در بین نیروهای مسلح تشکر و قدردانی کرد.

مومنی از آمادگی وزارت کشور برای هرگونه همکاری و استفاده از تجارب ارزنده سازمان قضایی نیروهای مسلح خبر داد.

بر اساس این گزارش، در این دیدار، دکتر کریمی؛ معاون توسعه مدیریت و منابع، حجت‌الاسلام والمسلمین کرمی؛ دادستان نظامی تهران، کاظم‌نژاد؛ مدیرکل حوزه ریاست و درزی؛ معاون مدیرکل حفاظت و اطلاعات حضور داشتند.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.