رشد 55 درصدی پخش آسفالت معابر در نیمه نخست سال جاری

به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری خبرآنی، مهدی اخ‌الصنایع در تشریح اقدامات عمرانی این منطقه در سال جاری اظهار کرد: نهضت پخش آسفالت در سطح منطقه به صورت جدی دنبال می‌شود و در 6 ماهه اول سال جاری بیش از 16 هزار تن پخش آسفالت در معابر به مساحت بیش از 105 هزار متر مربع اجرایی شده است.

وی با بیان اینکه 5 هزار و 967 تن آسفالت به صورت روکش دستی و لکه گیری و 9 هزار و 123 تن آسفالت به صورت مکانیزه در سطح معابر منطقه اجرا شده گفت: همچنین با توجه به فرسودگی انهار برخی معابر و لزوم بازسازی آن‌ها، در این 6 ماه اخیر بهسازی و اجرای 8 هزار و 453 متر طول انهار صورت گرفته است و 13 هزار متر مربع پیاده رو سازی و مناسب سازی شده است.

شهردار منطقه 10 درباره میزان تناژ پخش آسفالت معابر در سال 1402 گفت: در سال گذشته 29 هزار تن آسفالت در سطح منطقه به مساحت 205 هزار متر مربع اجرایی شده که از این میزان، 14 هزار و 581 تن به صورت روکش دستی و لکه گیری و 14 هزار و 536 تن آسفالت به صورت مکانیزه عملیاتی شده.

اخ‌الصنایع اشاره‌ای به اجرا و بازسازی 15 هزار متر انهار در سال گذشته کرد و ادامه داد: همچنین 13 هزار متر مربع مناسب سازی و پیاده‌راه سازی را در سال 1402 داشتیم.

وی تاکید کرد: در نیمه نخست سال 1403 نسبت به مدت مشابه سال گذشته، رشد 55 درصدی در زمینه نهضت پخش آسفالت در سطح منطقه دیار امام هادی (ع) داشته‌ایم که این موضوع با جدیت کامل در راستای کسب رضایت بیشتر شهروندان دنبال می‌شود.

شهردار منطقه 10 ادامه داد: همچنین 760 تن روکش آسفالت محوطه 8 مدرسه سطح منطقه در قالب طرح بیست گانه ابلاغی توسط معاونت امور مناطق شهرداری تهران تا این تاریخ اجرا شده است.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم
برچسب ها :

درصدی آسفالت معابر

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.