رأی اعتماد مدیران منچستریونایتد به تن‌هاخ در پی جلسه اخیر

به گزارش پایگاه خبری خبرآنی، مدیران باشگاه منچستریونایتد روز گذشته (سه‌شنبه) طبق روال هر ماه در لندن گرد هم آمدند تا در خصوص مسائل مربوط به این باشگاه و البته آینده حرفه‌ای اریک تن‌هاخ  بحث و تبادل نظر کنند، این در حالی است که شایعاتی در مورد احتمال اخراج شدن این مربی هلندی از سمت سرمربیگری شیاطین سرخ به خاطر نتایج نه‌‌چندان خوب این تیم مطرح شده است. بر اساس گزارش نشریه انگلیسی «منچستر ایونینگ نیوز»؛ منچستریونایتد پس از جلسه روز گذشته مدیران این باشگاه هنوز در خصوص آینده حرفه‌ای تن‌هاخ شفاف‌سازی نکرده است. در این جلسه که در حدود 6 ساعت به طور انجامید، سِرجیم رتکلیف، جوئل گلیزر، سِر دیو بریلسفورد، دت اشورث، راجر بیل و ژان کلود بلانک حضور داشنند.

حالا اخبار متناقصی در خصوص آینده حرفه‌ای اریک تن‌هاخ به گوش می‌رسد. برخی رسانه‌های نزدیک به باشگاه گزارش داده‌اند، مدیران باشگاه منچستریونایتد با وجود اینکه می‌دانند تیم در وضعیت خوبی نیست، معتقد هستند که این مربی هلندی می‌تواند اوضاع را تغییر دهد، بنابراین او فعلاً به کارش در این تیم ادامه خواهد داد. در سوی دیگر برخی رسانه‌های دیگر عنوان کرده‌اند که مدیران این باشگاه در حال ارزیابی گزینه استخدام توماس توخل هستند.

از ایتالیا هم خبر می‌رسد؛ سیمونه اینزاگی که اخیراً شایعه شده بود منچستریونایتد نسبت به استخدام او در صورت اخراج تن‌هاخ علاقه‌مند است، تابستان اخیر از سوی مدیران باشگاه منچستریونایتد تماس‌هایی دریافت کرده بود اما همان موقع هم پیشنهاد آنها را رد کرد، چون می‌خواست روی اینتر تمرکز داشته باشد.

منچستریونایتد که در آخرین بازی‌اش در خانه استون‌ویلا به تساوی بدون گل رضایت داد، در حال حاضر با 8 امتیاز در رده چهاردهم جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس قرار دارد.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.