تولید کنندگان مواد غذایی حق استفاده از اتباع خارجی را ندارند/معرفی ۱۰ بانک متخلف در زمینه وام ازدواج

رئیس منطقه یک کشوری و بازرس کل استان تهران سازمان بازرسی کل کشور گفت: تولید کنندگان مواد غذایی حق استفاده از اتباع خارجی اعم از مجاز و غیرمجاز را ندارند.

به گزارش خبرآنی، افشین سهراب خان در نشست خبری امروز گفت: اتوسرویس‌ها و اتحادیه حمل و نقل درون شهری ساماندهی شد و با نصب شماره تماس، غیرمجازها را از محدوده خارج کردیم.

وی افزود: پخش سوخت در استان تهران به صورت سیار ساماندهی شد و بدلیل نصب دوربین و سایر دستگاه های کنترلی از بحث قاچاق جلوگیری شد.

 بازرس کل استان تهران سازمان بازرسی کل کشور درباره موانع تولید و ستاد تسهیل گفت: دادگستری گروه‌های ۱۲ گانه‌ای را تشکیل داد و جلسات متعددی با صادرکنندگان داشتیم. ما بازدیدهای مستمر از واحدهای تولیدی داریم.

وی افزود: در خصوص اتباع غیرمجاز که  در مراکز تولیدی حضور دارند هشدار دادیم و اعلام می‌کنیم واحدهای تولیدی و صنعتی اگر از اتباع غیرمجاز استفاده کنند با  آنها برخورد می شود و اتباع باید بروند.  تولید کنندگان مواد غذایی حق استفاده از اتباع خارجی اعم از  مجاز و غیرمجاز را ندارند.

سهراب خان افزود: در ارتباط با زمین خواران و ساخت و سازهای غیرمجاز در سطح تهران بازرسی‌هایی را  انجام دادیم و تخریب‌های غیرمجاز صورت گرفته و ادامه دارد.

بازرس کل استان تهران سازمان بازرسی کل کشور در پاسخ به سوال خبرآنی درباره اقدامات سازمان بازرسی تهران در زمینه فساد در فوتبال گفت: از آنجا که این موضوع جنبه ملی دارد، ما حق ورود نداریم.

وی در پاسخ به سوال دیگر خبرآنی درباره اقدامات سازمان بازرسی تهران  در خصوص رفع مشکل  تسهیلات تکلیفی ازدواج و فرزندآوری، گفت: در خصوص وام ازدواج  شکایت هایی می‌رسد.  بازرس تعریف شد و بالای ۱۰ شعبه از بانک‌های مختلف تهران تخلفاتی داشتند که معرفی شدند. بخشی از تخلفاتشان در خصوص نوبت دهی بود که  آن را اصلاح کردند.

وی افزود:  در خصوص قانون جوانی جمعیت و حمایت از خانواده در حال بازرسی هستیم و  با دستور ریاست سازمان بازرسی کل کشور، برای کل کشور تعریف شده و با متخلفین برخورد می شود.

ادامه دارد...

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.