باقری: وضعیت مس شبیه استقلالِ استراماچونی است

فرشید باقری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی پایگاه خبری خبرآنی، درباره نتایج ضعیف مس رفسنجان در شروع فصل جدید و کسب پنج امتیاز از شش مسابقه اظهار داشت: خودمان هم از نتایج راضی نیستیم، ولی روی اتفاقات فوتبالی و اشتباهات داوری هم می‌توانیم بحث داشته باشیم. به‌عنوان مثال در بازی با چادرملو و شمس آذر که شکست خوردیم، از اشتباهات داوری هم لطمه خوردیم و در چند بازی نیز بدشانس بودیم. در دو بازی آخر واقعاً فوتبال خوبی را به نمایش گذاشتیم و در مجموع حق‌مان این بود که بیشتر امتیاز بگیریم.

 

وی در واکنش به حمایت مسئولان باشگاه مس رفسنجان از محرم نویدکیا تصریح کرد: باشگاه می‌بیند که تیم خوب فوتبال بازی می‌کند و این طبیعی است که از کادر فنی حمایت کند. ما در این فصل تیم خوبی داریم و قطعاً در ادامه لیگ نتایج خوبی خواهیم گرفت و همان تیمی می‌شویم که هواداران انتظار دارند.

هافبک دفاعی تیم فوتبال مس رفسنجان در پایان خاطرنشان کرد: زمانی که در استقلال بودم و آقای استراماچونی هدایت تیم را بر عهده داشت، در هفته‌های ابتدایی خوب امتیاز نگرفتیم، ولی در ادامه وضعیت خیلی بهتر شد و استقلال جدا از اینکه خوب بازی می‌کرد، نتیجه هم می‌گرفت. شرایط مس از این لحاظ شبیه استقلالِ استراماچونی است، ولی شک نداریم که در بازی‌های بعدی نتایج خوبی خواهیم گرفت.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.