ارسال درخواست ترمیم مبلغ اضافه‌کاری پرستاران به دولت

به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری خبرآنی، خسرو صادق‌نیت با بیان این که در دو جلسه اخیر شورای معاونان وزارت بهداشت مشکلات جامعه خدوم پرستاری به تفصیل مطرح و در مورد آنها تصمیم گیری شد، اظهار کرد: در دو جلسه اخیر شورای معاونان وزارت بهداشت مهم‌ترین مشکلات جامعه پرستاری مطرح و راهکارهای حل آن‌ها بررسی شد. از مهم‌ترین مشکلات پرستاران، توزیع منابع مالی جهت پرداخت معوقات به آن‌ها بود که عملکرد دانشگاه‌ها در این زمینه مورد ارزیابی قرار گرفت.

وی ادامه داد: همچنین مبلغ اضافه‌کاری به ازای هر ساعت کار پرستاران و میزان موظف اضافه‌کاری مورد بررسی قرار گرفت و راهکار اصلاح این مشکل و ترمیم مبلغ به ازای هر ساعت اضافه‌کاری کادر درمان پس از برگزاری جلسات تخصصی با مسئولان پرستاری دانشگاه‌ها و انجمن‌های پرستاری در نامه‌ای به هیئت دولت منعکس شده تا مراحل قانونی آن طی شود.

صادق‌نیت افزود: مشکلات حوزه درمان و حل مشکل کمبودهای دارویی و همچنین ارز مورد نیاز برای تامین مواد اولیه دارو به تفصیل مورد بررسی قرار گرفت تا نیازهای صنایع دارویی به سرعت با حمایت های هیئت دولت برطرف شود و در ماه‌های آینده شاهد کاهش کمبود اقلام دارویی در کشور باشیم.

مدیرکل حوزه وزارتی وزارت بهداشت خاطرنشان کرد: از دیگر موضوعات مهم در این دو جلسه، ماندگاری اعضای علمی و مشکلات دانشجویان مقاطع مختلف به ویژه تخصصی و فوق‌تخصصی بود که راهکارهایی برای آنها پیشنهاد شد.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.