برخورد قاطع با اتوبوسران‌های متخلف

مهدی علیزاده در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری خبرآنی درباره بررسی سلامت رانندگان اتوبوس اظهار کرد: رانندگانی که جذب و به کارگیری می‌شوند، ابتدا آموزش‌های لازم را می‌بینند و پس از آن گزینش می‌شوند. همچنین، سوابق سوء پیشینه آن‌ها بررسی و مراحل اداری جذب طی می‌شود.

وی افزود: اگر در حین خدمت، راننده‌ای تخلفی مرتکب شود و ما از طریق گزارش‌ها مطلع شویم، حتماً این موضوع را به دستگاه‌های نظارتی خود ارجاع می‌دهیم. در صورتی که تخلف محرز باشد، بر اساس درصد تخلف، برخورد لازم انجام خواهد شد و در موارد حاد، ممکن است به اخراج از محل کار منجر شود.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران با بیان اینکه در بخش خصوصی، مدیرعامل شرکت نیز به تخلفات رسیدگی می‌کند، تصریح کرد: اگر شهروندان با موردی مواجه شدند، می‌توانند از طریق شماره 137 پلاس، گزارش تخلفات، انتقادات و پیشنهادات خود را به ما اعلام کنند. این گزارش‌ها به صورت کتبی دریافت و به بازرسی ارسال می‌شوند و ما حتماً به آن‌ها رسیدگی خواهیم کرد.

مدیریت شهری در مسیر جبران پسرفت‌های اتوبوسرانی

وی اضافه کرد: به طور کلی، سازمان ما به پیشگیری از این مسائل توجه ویژه‌ای دارد و شرکت واحد نیز حساسیت خاصی نسبت به این موضوعات دارد و با تخلفات برخورد قاطع می‌کند.

انتهای پیام/ 

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.