بازگشت استراتژیک کلوپ به فوتبال!

به گزارش پایگاه خبری خبرآنی، یورگن کلوپ 57 ساله که تابستان اخیر پس از 9 سال حضور در لیورپول به حضورش در این تیم پایان داد و در آن مقطع اعلام کرد که قصد دارد یک سال استراحت کند و در این مدت هدایت تیمی را بر عهده نخواهد داشت، در آستانه بازگشت به فوتبال است اما نه در سطح مربیگری، بلکه در سطح مدیریت استراتژیک.

بر اساس گزارش شبکه تلویزیونی اسکای اسپورت آلمان؛ کلوپ قرار است به عنوان مدیر فوتبال شرکت ردبول فعالیت کند. طبق این گزارش؛ این مربی آلمانی قرارداد بلندمدتی را با این کمپانی اتریشی امضا کرده و همکاری طرفین از تاریخ اول ژانویه 2025 (12 دی) آغاز خواهد شد.

کلوپ در قرارداد بلندمدت خود با ردبول، بند خروج تضمین شده گنجانده است؛ به خصوص در شرایطی که اتحادیه فوتبال آلمان روزی از او بخواهد که جانشین یولیان ناگلسمان در تیم ملی فوتبال آلمان شود. قرارداد فعلی ناگلسمان با اتحادیه فوتبال آلمان تا پایان جام جهانی 2026 اعتبار دارد.

کلوپ مسئولیت شبکه بین‌المللی تمامی باشگاه‌های فوتبال کمپانی ردبول را بر عهده خواهد داشت، نه به صورت فعال، بلکه به صورت استراتژیک. این مربی آلمانی از ماه ژانویه به تمام تیم‌های فوتبال زیرمجموعه ردبول یعنی لایپزیگ، سالزبورگ، نیویورک و باشگاه‌های این مجموعه در کشورهای برزیل و ژاپن در مورد مسائل مربیگری، فلسفه بازی، توسعه و انتقال استعدادها، سرمربی‌ها و موارد دیگر مشاوره خواهد داد.

یورگن کلوپ که در فصل 20-2019 لیورپول را پس از 30 سال به قهرمانی لیگ برتر انگلیس رساند،  این تیم را به روزهای اوج خود بازگرداند. او در این مدت هفت جام دیگر برای سرخپوشان مرسی‌ساید به ارمغان آورد که عبارتند از یک قهرمانی در جام حذفی انگلیس، دو قهرمانی در جام اتحادیه انگلیس، یک قهرمانی در جام خیریه انگلیس، یک قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، یک قهرمانی در سوپرجام اروپا و یک قهرمانی در جام جهانی باشگاه‌ها.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.