کارگری: مدال‌آوران پارالمپیک باعث افزایش غرور ملی شدند

به گزارش خبرنگار ورزشی پایگاه خبری خبرآنی، غفور کارگری در مراسم تقدیر از مدال‌آوران پارالمپیک پاریس که صبح امروز در سالن جلسات کمیته ملی پارالمپیک برگزار شد، اظهار داشت: از همه شما مدال‌آوران تشکر می‌کنم که دل همه مردم، مقام معظم رهبری و خانواده شهدا را شاد کردید. شما باعث افزایش غرور ملی شدید و عملکردتان عالی بود. شما تاریخ‌ساز بودید و بیشترین مدال ادوار پارالمپیک را کسب کردید. شما 34 بار رکوردشکنی کردید، علاوه بر این بیش از بیست بار تاریخ‌ساز بودید. همه ورزشکاران ما عالی بودند، البته بانوان در این دوره بیش از گذشته گل کاشتند و موفق ظاهر شدند. ما 12 بانو اعزام کرده بودیم که 7 نفرشان مدال گرفتند، آن هم در حالی که 6 نفر از آنها نخستین تجربه‌شان در پارالمپیک بود.

وی ادامه داد: والیبال نشسته تاریخ‌سازی کرد و طلای هشتم را به امام رضا تقدیم کرد. شما قهرمانان، مدال اخلاق و فرهنگ را هم کسب کردید. اهدای مدال به مردم، شهدا و ... و احترام به پرچم فوق‌العاده بود. بیش از 2 میلیارد و سیصد میلیون نفر این دوره از بازی‌ها را از تلویزیون تماشا کردند. این ادب و وقار شما مقابل میلیون‌ها چشم ارزنده و عالی بود.

وی عنوان کرد: امروز از ارزشمندترین ورزشکاران کشور تجلیل می‌شود. تلاش ورزشکاران این حوزه دو برابر بیشتر ورزشکاران دیگر ارزشمند است.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.