محاصره و بمباران بیمارستان کمال عدوان/ اعزام نیرو توسط اشغالگران به شمال غزه

در حالی که جنگ غزه وارد سیصد و شصت و نهمین روز خود شد، نیروهای اشغالگر خواستار تخلیه فوری سه بیمارستان در شمال نوار غزه شدند و تهدید کردند که به سرنوشت بیمارستان الشفا یعنی تخریب، کشتار و دستگیری دچار خواهند شد. با شروع مجدد جدید تجاوزات و در پی حمله گسترده به مناطق بیت حانون و جبالیا و محاصره شدید آنها و جلوگیری از ورود آب، مواد غذایی و دارویی، وضعیت انسانی در مناطق شمالی نوار غزه خطرناک‌تر شده است.

به گزارش خبرآنی، نیروهای اشغالگر همچنان به بمباران شدید مناطق مختلف در شمال نوار غزه ادامه می‌دهند، اردوگاه جبالیا را محاصره کرده‌اند و از رسیدن نیروهای امدادی و آمبولانس‌ها برای انتقال ده‌ها شهید جلوگیری می‌کنند. این بمباران‌ها همچنین بسیاری از غیرنظامیان را مجبور به کوچ به سمت شهر غزه کرد.

الجزیره ضمن اشاره به بمباران مستمر بیت حانون، بیت لاهیا، اردوگاه جبالیا و جبالیا البلد در شمال نوار غزه همچنین حضور توپخانه مستمر رژیم صهیونیستی در اطراف بیمارستان کمال عدوان در شمال نوار غزه را تایید کرد.

محاصره و بمباران بیمارستان کمال عدوان/ اعزام نیرو توسط اشغالگران به شمال غزه
اردوگاه جبالیا

وزارت بهداشت غزه اعلام کرد که اشغالگران بیمارستان کمال عدوان را محاصره کرده و تهدید می‌کنند که با تمام شدن سوخت آن را به زور تخلیه خواهند کرد.

محاصره و بمباران بیمارستان کمال عدوان/ اعزام نیرو توسط اشغالگران به شمال غزه
بیمارستان کمال عدوان

وزارت بهداشت غزه اعلام کرد که اشغالگران خواستار تخلیه بیمارستان‌های کمال عدوان و اندونزی و خارج شدن بیماران و پرسنل بهداشتی هستند.

این وزارتخانه افزود: اشغالگران خواستار تخلیه بیمارستان کمال عدوان ظرف ۲۴ ساعت هستند و همچنین به سمت دفتر اداری تیراندازی می‌کنند.

ارتش اشغالگر روز سه شنبه با گلوله‌های توپ و پهپاد اطراف بیمارستان کمال عدوان را هدف قرار داد و از هرگونه رفت و آمد در مجاورت آن جلوگیری کرد.

منابع رسمی فلسطینی گزارش دادند که رژیم صهیونیستی از دیروز سه شنبه سه بیمارستان در شمال غزه را محاصره کرده و خواهان تخلیه بیماران و پرسنل بهداشتی است.

ارتش رژیم صهیونیستی همچنان به منفجر کردن میادین مسکونی در منطقه التوام در شمال نوار غزه ادامه می‌دهد.

ارتش رژیم صهیونیستی در ادامه مناطق شمال غربی نوار غزه را با توپخانه بمباران کرد. این ارتش منطقه الفالوجا در اردوگاه جبالیا را هم با توپخانه بمباران کرد.

رژیم صهیونیستی همچنین یک نانوایی در شمال نوار غزه را بمباران کرد.

همچنین این خبرنگار الجزیره گزارش داد که در نتیجه بمباران رژیم صهیونیستی که از سحرگاه امروز چندین منطقه در مرکز و شمال نوار غزه را هدف قرار داد، تعداد شهدا به ۱۷ نفر افزایش یافت.

خبرنگار الجزیره در یک ساعت گذشته گزارش داد که اجساد ده‌ها شهید در خیابان‌های اردوگاه آوارگان جبالیا در شمال نوار غزه روی زمین پخش شده است، در حالی که تیم‌های دفاع مدنی نتوانستند تعدادی از مفقودان را از زیر آوار بیابند.

این خبرنگار افزود که نیروهای اشغالگر نیروهای کمکی نظامی را به داخل اردوگاه اعزام کردند.

توپخانه‌های اشغالگران به شدت شمال اردوگاه آوارگان البریج در مرکز نوار غزه را هدف قرار دادند.

در نتیجه بمباران اشغالگران که چادر اسکان آوارگان خانواده ابوعسکر را در منطقه ابومهادی در غرب اردوگاه نصیرات در مرکز نوار غزه هدف قرار داد، ۲ فلسطینی شهید و تعدادی دیگر مجروح شدند.

۹ فلسطینی از یک خانواده در نتیجه بمباران اشغالگران که آپارتمان مسکونی خانواده فرحات در کنار بازار بساط در محله شجاعیه در شرق شهر غزه را هدف قرار داد، به شهادت رسیدند.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.