اختصاص 17000 دوربین البسه به پلیس/جزئیات طرح‌های نوآورانه

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری خبرآنی، سردار احمد دولتخواه، رئیس پلیس فاوا امروز در آیین رونمایی از طرح‌های فاوایی، نوآورانه و هوشمند نوین فراجا اظهار کرد: 17 هزار دوربین البسه به پلیس های تخصصی از جمله پلیس پیشگیری و راهور اختصاص می‌یابد.

وی اضافه کرد: فراجا به یک قابلیتی رسیده است که زیرساخت‌های پردازشی، پهنای باند و همچنین زیرساخت‌های امنیتی را برای خود فراهم کند.

وی افزود: یکی از راهبردهایی که در بحث هوشمندسازی پلیس پیگیری می‌کنیم کاهش مراجعه مردم به پلیس‌های تخصصی است.

دولتخواه گفت: افزودن مستندات پرونده، اعلام خودروهای بلاصاحب و اعلام خودروهای تک پلاک از مواردی است که در اپلیکیشن "پلیس من" در بخش خدمات پلیس پیشگیری قابل ارائه است.

رئیس فاوا فراجا تصریح کرد: همچنین استعلام کروکی برخط، استعلام تاریخچه پلاک، ویرایش اطلاعات تماس مالک وسیله نقلیه و استعلام تخلفات کشف حجاب از مواردی است که به خدمات آنلاین و هوشمند پلیس راهور اضافه شده است.

وی ادامه داد: دریافت گواهی عدم سوء پیشینه پلیس بین الملل از جمله خدماتی است که به تازگی و برای نخستین بار در اپلیکیشن پلیس من قابل دسترسی و اخذ است.

دولتخواه یادآور شد: البته بخش‌های دیگری در زمینه وظیفه عمومی، پلیس امنیت اقتصادی، مرزبانی و ... هم به این اپلیکیشن اضافه شده است.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.