پیام تبریک بشار اسد به قیس سعید

رئیس‌جمهور سوریه با ارسال پیامی پیروزی «قیس سعید» در انتخابات ریاست جمهوری تونس را به او تبریک گفت.

به گزارش خبرآنی، بشار اسد، رئیس‌جمهور سوریه در پیام تبریک خود به قیس سعید خاطرنشان کرد: پیروزی شما را در اعتماد دوباره مردم تونس به شخصیت، دیدگاه‌ها و تفکر و اندیشه‌هایتان در راستای سوق دادن این کشور به سمت مرحله‌ای جدید را تبریک می‌گویم. ما اطمینان داریم که این مرحله پیشرفت و رشد بیشتری برای کشور به همراه خواهد داشت و اصول و مبانی مردمش حفظ و ثبات و امنیت آن در دنیای پر از تنش و ناآرامی‌ها و جریان‌های فکری منحرف حفظ خواهد شد که هدفشان تخریب و تضعیف جوامع، نابودی ذهن‌ها و زیر سوال بردن ارزش‌ها و اخلاق است.

براساس گزارش خبرگزاری رسمی سوریه «سانا»، در این پیام تبریک همچنین آمده است: اگر هر کشور از کشورهای عربی قادر باشد از طریق آگاهی‌بخشی به عموم مردم همراه با اقدام رسمی مسؤولانه، جوامع خود را تحکیم و تقویت کند، آن زمان امنیت ما بیشتر خواهد شد، اما در صورتی که با یکدیگر در راستای حفظ تعلق و وابستگی و حفاظت از هویت اصیل عربی خود تلاش و همکاری کنیم، این امنیت حتی محکم‌تر و قوی‌تر خواهد شد.

بشار اسد در پایان پیام خود تصریح کرد: ما به همکاری با شما با هدف تقویت روابط برادرانه میان سوریه و تونس تمایل داریم و مصمم به توسعه روابط میان دو ملت برادر و فراهم کردن زمینه‌ای برای همکاری دوجانبه کارآمد و شکوفا هستیم که خواسته‌ها و آرزوهای دو ملت را برآورده ساخته و منافع مشترکشان را محقق کند.

پیشتر سازمان عالی مستقل انتخابات تونس اعلام کرد «قیس سعید» رئیس جمهور فعلی این کشور با کسب ۹۰.۶۹ درصد آرا پیروز دور جدید انتخابات ریاست جمهوری این کشور شد.

فاروق بواسکر، رئیس سازمان عالی مستقل انتخابات تونس اعلام کرد میزان مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری تونس ۲۷.۷ درصد بود. رای‌گیری در بیش از ۱۰ هزار صندوق انجام شد. روند رای‌گیری در تونس صبح روز یکشنبه آغاز شده بود و رای‌گیری بدون مساله‌ای انجام شد. طبق گزارش سازمان عالی مستقل انتخابات تونس، این کمترین میزان مشارکت در انتخابات از زمان انقلاب ۲۰۱۱ در این کشور است.

انتهای پیام

منبع : ایسنا
برچسب ها :

تبریک

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.