قتل هولناک مرد جوان با ضربه میلگرد در تهرانپارس

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری خبرآنی، ظهر روز دوشنبه شانزدهم مهرماه، کارکنان انتظامات بیمارستان امام حسین(ع) از طریق تماس تلفنی، مرگ مشکوک مرد جوانی را روی تخت بخش "ICU" به قاضی حسین گودرزی؛ بازپرس ویژه قتل شعبه ششم دادسرای امور جنایی گزارش کردند.

با اعلام این خبر، تیم جنایی راهی بیمارستان شدند و جسد مرد جوان افغانستانی را مشاهده کردند که هدف ضربه میلگرد از ناحیه سر قرار گرفته و به قتل رسیده بود؛ بررسی‌های اولیه نیز نشان می‌داد که این درگیری یک ماه قبل در تهرانپارس رخ داد و عامل جنایت به‌خاطر ضرب و جرح توسط ماموران کلانتری دستگیر شده است.

تحقیقات ابتدایی حکایت از آن داشت، یک ماه قبل، مرد جوان به دلایل نامشخصی در نزدیکی یک ساختمان نیمه‌کاره در محله تهرانپارس درگیر شده و در جریان این نزاع با ضربه میلگرد به قتل رسیده است.

پس از پایان بررسی‌های میدانی، بازپرس جنایی دستور داد تا متهم جهت تفهیم اتهام به دادسرای جنایی اعزام شود و سپس برای تحقیقات بیشتر در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار بگیرد.

به گزارش خبرآنی، با دستور قاضی گودرزی، جسد برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات جنایی همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.