نماز جمعه نصر متمم عملیات وعده صادق 2 بود

زهرا عاشوری عضو شورای مرکزی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه‌های سراسر کشور، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ‌پایگاه خبری خبرآنی با اشاره به سخنان رهبر انقلاب در نمازجمعه نصر اظهار داشت: سخنان ارزشمند رهبر انقلاب بیانگر عمق استراتژی معقول و درست ایران در عرصه‌های نظامی و دیپلماسی بود. ایشان فرمودند در دفاع از کشورمان «نه تعلل می‌کنیم و نه شتابزده عمل می‌کنیم»؛ این جمله عمق بصیرتی را به تصویر می‌کشد که می‌تواند منجر به رضایتمندی مردم و ایجاد همبستگی در داخلی شود.

وی در همین زمینه یادآور شد: این جمله کلیدی بیانگر این است که راهبرد سیاسی و نظامی جمهوری اسلامی ایران بر اساس تئوری تصمیم‌گیری عقلانی شکل‌گرفته و خویشتن‌داری در این راستا به معنای انتظاری استراتژیک برای دستیابی به مزایای برتر است نه ترس و محافظه‌کاری فرماندهان میدان.

این فعال دانشجویی در ادامه سخنان خود نماز جمعه اخیر تهران با امامت رهبر انقلاب را یک رویداد بزرگ و متمم عملیات وعده صادق 2 دانست و تصریح کرد:  نماز جمعه اخیر نه تنها تقویت‌کننده اتحاد و همبستگی داخل بلکه به عنوان یک ابزار قدرت نرم در سیاست خارجی عمل کرد و پیام‌های گوناگونی به دشمنان و متحدان ارسال کرد. 

پیام‌های نماز جمعه نصر برای دوستان و دشمنان انقلاب و مقاومت

عاشوری با اشاره به پیام‌های صادر شده از نماز جمعه تهران گفت: اولا قابلیت ایران برای سازماندهی و وحدت داخلی را به دشمنان نشان داد؛ این انسجام و وحدت داخلی حکایت از آمادگی ملتی است که در برابر هر گونه تهدید یا فشار خارجی ایستادگی می‌کند. همچنین به متحدان مخابره کرد که ایران همچنان مرکزی ثابت و قدرتمند در منطقه است و توانایی حمایت از منافع مشترکی را دارد که می‌تواند به پیشرفت و امنیت منطقه کمک کند.

عضو شورای مرکزی اتحادیه ‌انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل افزود: حماسه حضور گسترده و میلیونی مردم تهران به ویژه دختران و زنان با تمام دشواری‌ها، یادآور روحیه انقلابی و آرمان‌های انقلاب بود. زنان با حضور در این نماز جمعه حماسه‌هایی از دوران انقلاب و دفاع مقدس را تداعی کردند که امروزه از مرزها فراتر رفته و در قلب مقاومت به تصویر کشیده می‌شوند. آرمانهایی که زن نخبه، زن مسئول، زن وزیر، زن دانشجو، زن ورزشکار، زن معلم، زن پزشک، زن خانه‌دار، مادران جوان و پیر و همه و همه را با اقتدار و بی‌واهمه در کنار تهدیدها گرد هم می‌آورد؛ دانشجویان غربی را بیدار کرده و به صفوف مبارزات می‌کشاند.

حزب‌الله به اشخاص وابسته نیست

این فعال دانشجویی در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه تاریخ همواره در حال تکرار است، گفت: همانگونه که در دوران ابتدایی انقلاب اسلامی، رهبران این نهضت با تهدیدات و ترور مواجه بودند اما به واسطه استحکام و بنیادهای مستحکم این انقلاب که بر همین آرمان‌های انسانی و اصول بنیادین استوار است  و با اتکاء به ایدئولوژی‌ قدرتمند و خلل ناپذیر، هرگز متوقف نشد و در مسیر پیشرفت و قوت مضاعف گام برداشت. در عصر حاضر نیز حزب‌الله، علیرغم شهادت برخی از رهبران مجاهد و مغتنم خود، هرگز تضعیف نخواهد شد، بلکه به برکت خون شهدای والا مقام خود با قدرت و عزم بیشتری به تعهدات خود ادامه خواهد داد و به ثمرات و اهداف ارزنده‌اش نائل خواهد آمد زیرا آرمان‌ها و ارزش‌های این تشکیلات وابسته به اشخاص خاص نیست و همواره در تمامی شرایط، مسیر خود را با قدرت و شجاعت ادامه خواهد داد.

وی در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به سخن رهبر انقلاب مبنی بر اینکه هر قدمی برای نابودی صهیونیست‌ها خدمت به بشریت است، تاکید کرد:  آرمان مشترک، همه انسان‌ها را با وجود تفاوت‌ها به هم نزدیک می‌کند و به سمت پیروزی سوق می‌دهد. به همین سبب است که از شرق تا غرب، به باور نابودی اسرائیل رسیدند و در این مسیر، هم‌صدا و هم‌جهت می‌کوشند .مسئله مقاومت، تفکیک جنسیتی ندارد اما مقاومت در مرزها شکل نمی‌گیرد، بلکه در خانه و در دامانِ زنان ایجاد و به بخشی از هویت فردی و اجتماعی تبدیل می‌شود.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم
برچسب ها :

عملیات

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.