امضای تفاهم‌نامه خدمات پزشکی- ورزشی با حضور تقوی و علی‌نژاد

به گزارش پایگاه خبری خبرآنی و به نقل از دپارتمان ارتباطات فدراسیون والیبال، افزایش سطح خدمات پزشکی ورزشی تیم‌های ملی هواره یکی از درخواست‌های ملی‌پوشان در اردو های تیم ملی بود. در همین راستا سید میلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال پس از جلسات و بازدیدهای مختلف از کلینیک‌ها و گروه‌های پزشکی ورزشی، عصر امروز(دوشنبه) در جلسه‌ای با حضور دکتر مهدی علی‌نژاد مدیر کلینیک تخصصی پزشکی ورزشی و فیزیوتراپی متین، یک تفاهم‌نامه همکاری به منظور ارائه خدمات پزشکی ورزشی به کلیه اعضای خانواده والیبال از جمله بازیکنان، مربیان، داوران و هیات‌های استانی به ویژه تیم ملی والیبال کشورمان، امضا کرد.

در این جلسه که علاوه بر سید میلاد تقوی به عنوان رئیس فدراسیون والیبال و مهدی علی‌نژاد موسس کلیلنک متین، امیرحسین منظمی دبیرکل، دکتر فریبا محمدیان نایب رئیس بانوان و مهدی اسلامی خزانه‌دار طرفین ضمن امضای تفاهم‌نامه برنامه‌ها و هماهنگی‌های لازم برای اجرای هر چه بهتر مفاد تفاهم نامه و اجرای طرح‌ها و اقدامات مشترک در زمینه پزشکی و ورزشی، درمانی، پیشگیری، مدیریت آسیب‌های ورزشی و… پرداختند.

ایجاد و توسعه فعالیت‌های مشترک، اعلام نیازهای درمانی و آموزش‌های لازم با هدف تدوین برنامه‌های عملیاتی، ایجاد بستر مناسب برای تهیه و انتشار بروشور و کتابچه‌های آموزشی از جمله تعهدات فدراسیون والیبال در این تفاهم‌نامه است.

همچنین ارائه خدمات کلینیکی و تخصصی پزشکی و ورزشی برای ورزشکاران، اجرای فعالیت‌های مشترک با آموزش فدراسیون و تبادل اطلاعات و داده‌های علمی با هدف رفع نیازهای پژوهشی، بخشی از تعهدات کلینیک متین در این توافق نامه است.

انتهای پیام/ 

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.