قالیباف: آمریکا مسئول اصلی جنایات‌های اسرائیل است

به گزارش خبرنگار پارلمانی ‌پایگاه خبری خبرآنی، محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی، عصر امروز دوشنبه، در هفتمین اجلاس بین‌المللی همبستگی با کودکان و نوجوانان فلسطینی، ضمن ابراز تسلیت به خانواده‌های شهدای مقاومت، تأکید کرد که روح این شهدا همواره حامی جبهه مقاومت خواهد بود.

وی با اشاره به نقش آمریکا به عنوان حامی جنایت‌های رژیم صهیونیستی، تصریح کرد: ایران هرگز در مبارزه علیه ظلم دچار خطای محاسباتی نخواهد شد و مسیر خود را با شجاعت و تدبیر ادامه خواهد داد.

رئیس مجلس شورای اسلامی، به بررسی وضعیت کنونی رژیم صهیونیستی پرداخت و گفت که با گذشت زمان و تغییر نسل‌ها، انتظار می‌رفت که موضوع فلسطین به فراموشی سپرده شود، اما اکنون، در سالگرد طوفان الاقصی، تمامی عناصر بقای این رژیم به خطر افتاده است.

وی به یادآوری دکترین نظامی رژیم صهیونیستی پرداخت و گفت:  دکترین نظامی رژیم صهیونیستی این بود که همیشه خارج از سرزمین خود بجنگد و افتخارش به داشتن ارتش قوی بود و در حوزه پدافندی به گنبد آهنین خود افتخار می‌کرد امروز در کرانه باختری درگیر است. امروز ملت‌ها و دولت‌هایی که به سنت‌های الهی ایمان دارند، در مقابل این رژیم تا دندان مسلح ایستاده‌اند.

قالیباف همچنین به عدم موفقیت رژیم صهیونیستی در اشغال غزه و آزادسازی اسرای خود اشاره و تصریح کرد که این رژیم اکنون در محاصره جبهه مقاومت قرار دارد.

در حال تکمیل...

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.