حسینی: به سپاهان اجازه? نفس کشیدن ندادیم

سیدمحمدی حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی پایگاه خبری خبرآنی، درباره شکست خانگی تیمش برابر سپاهان گفت: ما بازی بسیار خوبی برابر سپاهان انجام دادیم و کمترین حق‌مان در این بازی تساوی بود. در طول بازی موقعیتی به سپاهان ندادیم و آنها روی یک شوت به گل رسیدند و همان گل را حفظ کردند. ما اجازه نفس کشیدن به سپاهان ندادیم و این تیم با تجربه بازیکنانش توانست سه امتیاز را بگیرد.

وی در پاسخ به این سؤال که چرا تیمش در فصل جاری در کسب امتیاز موفق عمل نکرده است، اظهار داشت: تیم ما به خوبی موقعیت گل ایجاد می‌کند و این نشان می‌دهد که نمی‌توانیم زیاد نگران باشیم. اگر بد بازی می‌کردیم و فرصت گلزنی درست نمی‌کردیم آن وقت می‌توانستیم نگران باشیم. فکر می‌کنم تا الان باید 10 یا 11 امتیاز می‌گرفتیم، ولی شک ندارم که در آینده وضعیت‌مان بهتر می‌شود.

مدافع تیم فوتبال استقلال خوزستان همچنین خاطر نشان کرد: لیگ امسال سخت است و برای نتیجه گرفتن باید خیلی باهوش‌تر و زرنگ‌تر فوتبال بازی کنیم. فکر می‌کنم در دو سه بازی اخیر شخصیت تیمی خودمان را تا حدودی از دست دادیم. البته ما می‌دانیم که تا الان خوب امتیاز نگرفتیم، ولی قطعاً در ادامه شرایط‌مان بهتر خواهد شد.

حسینی در پایان با اشاره به داوری‌های لیگ برتر، تصریح کرد: وقتی بازیکنی در مورد داوری صحبت می‌کند محروم یا جریمه می‌شود. ما هم توقع داریم اگر داوری اشتباه می‌کند و آن اشتباه در نتیجه تاثیرگذار است، محروم و جریمه شود.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.