فرمانده ارتش دریافت نشان فتح را به سردار حاجی‌زاده تبریک گفت

به گزارش گروه دفاعی ‌پایگاه خبری خبرآنی، امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با صدور پیامی دریافت نشان «فتح» از فرماندهی معظم کل قوا(مدظله‌العالی) را به سردار امیرعلی حاجی زاده فرمانده هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران تبریک گفت.

متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

برادر ارجمند سردار سرتیپ پاسدارامیرعلی حاجی زاده
فرمانده محترم نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

سلام علیکم
هنیئا لک
اعطای نشان فتح از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرمانده کل قوا (مدظله‌العالی) را به جنابعالی، فرماندهان و رزمندگان غیور نیروی هوافضای سپاه پاسداران و مدافعان حریم حریت، استقلال و اقتدار ایران عزیز در نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران تبریک عرض می‌نمایم.

خشنودی ولی امر مسلمین جهان و رهبرمستضعفان از عملیات درخشان وعده صادق و اعطای این نشان ارزشمند، پاداشی عظیم برای رهروان شهیدان عالی مقام جبهه مقاومت و نشانی از اعتلای عزت ایران سربلند اسلامی در مقابل دشمن غاصب صهیونیست و امریکا؛ مظهر استکبار جهانی و شادی قلب کودکان و مردمان بیگناهی است که دست انتقام الهی را در بارش موشکهای وعده صادق دیدند.

از خدای متعال توفیقات روزافزون حضرتعالی، اقتدار و ارتقاء آمادگی آحاد سربازان حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف در نیروهای مسلح و طول عمر وجود شریف، پربرکت و امید آفرین حضرت امام خامنه‌ای عزیز؛ بزرگ علمدار مبارزه با ظلم و جنایات رژیم خون آشام صهیونی و استکبار را مسئلت می نمایم.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران
 سرلشکر سیدعبد الرحیم موسوی

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.