عمار حکیم: فلسطین مساله اسلامی و عربی خواهد ماند و از آن دست نمی‌کشیم

رهبر جریان حکمت ملی عراق در پیامی به مناسبت سالگرد عملیات «طوفان الاقصی» تاکید کرد که فلسطین مساله اسلامی و عربی باقی خواهد ماند و مسلمانان از آن دست نخواهند کشید.

به گزارش خبرآنی، «سید عمار حکیم» رهبر جریان حکمت ملی عراق در پیام خود به مناسبت سالگرد عملیات طوفان الاقصی بر تلاش عراق برای پایان جنگ در نوار غزه و لبنان و آتش‌بس در منطقه تاکید کرد.

طبق گزارش دفتر رسانه‌ای جریان حکمت ملی عراق، در پیام حکیم آمده است: ما شاهد نخستین سالگرد حماسه طوفان الاقصی هستیم که یک سال کامل از فداکاری‌های بزرگ در راه مساله عادلانه و پروژه حق یک ملت عرب مسلمان است؛ ملتی که در معرض آوارگی، تبعیض و کشتار جمعی در مقابل پروژه‌ای اسرائیلی قرار گرفته‌اند و این رژیم به دنبال تبدیل مساله فلسطین، به مساله ملتی بی‌سرزمین و هویت به نحوی خودسرانه است.

در این پیام اشاره شده است: طوفان الاقصی جداکننده میان ۲  دوره بود، مرحله اول «سیاست تحمیل امر واقع» بر ملت آزاده فلسطین با آهن و آتش بود و مرحله دوم میدان سطح آمادگی بالا برای دفاع از حق سلب شده و به رسمیت شناختن بیش از پیش احقیت ملت فلسطین بر سرزمین آبا و اجدادی خود به جامعه بین‌المللی است؛ حقی که ملت فلسطین هر قدر شرایط سخت باشد نمی‌توانند از آن کوتاه بیایند.

حکیم در این پیام گفت: به این مناسبت بر همبستگی و حمایت خود از ۲ ملت فلسطین و لبنان و حمایت مرجعیت، دولت و ملت عراق از ۲ ملت برادر و تلاش برای پایان جنگ و آتش‌بس و بسیج افکار عمومی در قبال مسائل امت تاکید می‌کنیم.

رهبر جریان حکمت ملی عراق در پایان ضمن درود به ملت قهرمان فلسطین و شهدا، مجروحان و آوارگانی که جان خود را در راه مساله فلسطین و دفاع از حق گذاشتند، تاکید کرد که فلسطین مساله اسلامی و عربی باقی خواهد ماند و ما از آن دست نکشیده و نخواهیم کشید.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.