مصدومیت مارکوس تورام جدی نیست؛ مهاجم اینتر در اردوی فرانسه

به گزارش پایگاه خبری خبرآنی، معاینات تکمیلی روی قوزک پای راست مارکوس تورام نشان می‌دهد که آسیب دیدگی این بازیکن فرانسوی چندان جدی نیست و او می‌تواند برای تیم ملی فرانسه در دیدارهای پیش روی لیگ ملت‌های اروپا بازی کند.

تورام 27 ساله در جریان بازی اخیر نراتزوری برابر تورینو که با برتری 3 بر 2 شاگردان اینزاگی همراه بود، آسیب دید. این اتفاق در نتیجه تکل ماریپان بازیکن تورینو رخ داد، هر چند باعث نشد مهاجم فرانسوی که یک گل هم زده بود، مجبور به ترک میدان شود. با این حال سیمونه اینزاگی جانب احتیاط را رعایت کرد و پس از آنکه تورام دو گل بعدی‌اش را هم زد، او را از زمین بازی بیرون کشید. بعد از بازی نگرانی‌هایی درباره آسیب وارده به تورام شکل گرفت و احتمال باز ماندن او از همراهی فرانسه در لیگ ملت‌های اروپا مطرح شد اما پزشکان باشگاه این نگرانی‌ها را برطرف کرده‌اند و ظاهراً تورام دچار هیچ گونه مصدومیت عضلانی نشده است. به این ترتیب او امروز (دوشنبه) به اردوی تیم ملی فرانسه ملحق می‌شود.

تیم ملی فرانسه در هفته سوم مرحله گروهی لیگ ملت‌های اروپا پنجشنبه شب میهمان رژیم اشغالگر قدس است و در بازی بعدی‌اش، دوشنبه هفته آینده در بلژیک به میدان می‌رود.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.