آمار ارتش رژیم صهیونیستی از تلفات خود همزمان با سالروز طوفان الاقصی

ارتش رژیم صهیونیستی همزمان با یکسالگی عملیات «طوفان الاقصی» به هلاکت ۷۲۶ نظامی خود در جریان جنگ غزه و پرتاب هزاران موشک و راکت به سرزمین‌های اشغالی اذعان کرد.

به گزارش خبرآنی، ارتش رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای در این باره اعلام کرد که از ابتدای جنگ تا کنون ۷۲۶ نظامی آن به هلاکت رسیده‌اند.

طبق این بیانیه، ۳۴۶ نفر از این افراد در جریان نبرد زمینی در نوار غزه با رزمندگان مقاومت کشته شده‌اند.

طبق گزارش خبرگزاری آناتولی، ارتش رژیم صهیونیستی همچنین از زخمی شدن چهار هزار و ۵۷۶ نظامی خود از ابتدای جنگ غزه خبر داد.

در بیانیه ارتش رژیم اشغالگر همچنین اعلام شده است که از ابتدای عملیات طوفان الاقصی تا کنون ۱۳ هزار و ۲۰۰ موشک و راکت از نوار غزه و ۱۲ هزار و ۴۰۰ موشک و راکت از لبنان به سرزمین‌های اشغالی پرتاب شده است.

طبق این بیانیه، طی مدت مذکور ۱۸۰ موشک از یمن و ۴۰۰ موشک از ایران به سمت سرزمین‌های اشغالی پرتاب شده است.

مقاومت فلسطین به رهبری حماس در سپیده‌دم هفتم اکتبر، عملیات منحصر به‌فردی را با حمله به شهرک‌های صهیونیست‌نشین منطقه «غلاف غزه» آغاز کرد و ده‌ها صهیونیست را به اسارت گرفت. کارشناسان این عملیات را یک شکست راهبردی برای رژیم صهیونیستی و ارتش آن ارزیابی می‌کنند.

طی این‌مدت و به‌رغم تمامی حملات وحشیانه و غیرانسانی علیه غیرنظامیان و به‌ویژه زنان و کودکان در نوار غزه، اما ارتش به‌اصطلاح افسانه‌ای رژیم صهیونیستی متحمل خسارات و ضربات بی‌سابقه‌ای شده است، تا جایی‌که خود صهیونیست‌ها ناگزیر به اعتراف به شکست در مقابل مقاومت فلسطین شده‌اند.

به‌رغم سانسور شدید نظامی، رسانه‌های عبری هر از چندگاهی گزارش‌هایی درباره میزان تلفات ارتش رژیم صهیونیستی منتشر می‌کنند که با آمار و ارقام رسمی مغایرت دارد.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.