پارک فناوری پردیس میزبان پردیس سامیت 1403

به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری خبرآنی، مهدی عظیمیان؛ رئیس مرکز شتابدهی نوآوری با اشاره به برگزاری هشتمین دوره رویداد پردیس سامیت در پارک فناوری پردیس اظهار کرد: این دوره از پردیس سامیت با محوریت «بررسی ضرورت‌های زیست‌بوم‌ سازی» و با حضور اجزای زیست بوم نوآوری کشور برگزار می‌شود. برگزاری 4 پنل تخصصی و قریب 10 سخنرانی با محوریت موضوع یاد شده در این رویداد برنامه‌ریزی شده است.

وی افزود: پس از گذشت 10 سال از تأسیس مرکز شتابدهی نوآوری، عملکرد این مرکز در این دوره از پردیس سامیت مورد بحث و تبادل نظر قرار خواهد گرفت. همچنین در پنلی تخصصی با حضور مؤسسان این مرکز، روند تشکیل و رشد مرکز شتابدهی نوآوری بررسی خواهد شد.

عظیمیان در بخش دیگر سخنان خود از رونمایی از کتاب 10 سالگی مرکز شتابدهی نوآوری خبر داد و گفت: اعضای مرکز شتابدهی شامل شتابدهنده‌ها، مراکز کار اشتراکی و برگزارکنندگان رویدادهای کارآفرینی و فناوری، به بیان موضوعات مرتبط با این زیست‌بوم می‌پردازند.

رئیس مرکز شتابدهی نوآوری ادامه داد: امسال نیز مانند سال گذشته و مطابق ارزیابی‌های صورت گرفته، 3 شتابدهنده برتر و 3 فضای کار اشتراکی برتر معرفی و مورد تقدیر قرار خواهند گرفت. همچنین برنامه‌هایی برای شبکه‌سازی و تبادل تجربیات بین اعضا برنامه‌ریزی شده است که شب‌نشینی اعضای مرکز از جمله این برنامه‌هاست.

عظیمیان درباره برگزاری این رویداد در مهر ماه هم گفت: در سال‌های گذشته رویداد پردیس سامیت در انتهای سال برگزار می‌شد که با توجه به دغدغه‌ها و مشکلاتی که در روزهای پایانی سال وجود دارد، از ابتدای سال جاری برنامه‌ریزی شد تا این دوره از رویداد پردیس سامیت در مهرماه و به مدت 2 روز برگزار شود تا علاوه بر حضور بیشتر اعضا، برنامه‌های مختلفی نیز در این دوره برگزار شود.

وی از حضور برخی از مسئولان حوزه فناوری و نوآوری کشور در این رویداد خبر داد و گفت: علاوه بر برخی از مسئولان معاونت علمی، مدیران پارک فناوری پردیس و مرکز شتابدهی نوآوری نیز در این رویداد، در کار سایر اجزای زیست بوم حضور خواهند داشت.

براساس این گزارش، مرکز شتابدهی نوآوری از سال 1393 در پارک فناوری پردیس با هدف ترویج فرهنگ کارآفرینی تأسیس شد. شتابدهنده‌های نوآوری، فضاهای کار اشتراکی، برگزار کنندگان رویدادهای کارآفرینی و سایر بازیگران زیست بوم کارآفرینی از مخاطبان مرکز شتابدهی نوآوری هستند.

رویداد سالانه پردیس سامیت به عنوان گردهمایی اعضای مرکز شتابدهی نوآوری است که هشتمین دوره آن روزهای 18 و 19 مهرماه 1403 در مرکز همایش‌های پارک فناوری پردیس برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.