بایرن مونیخ بازیکن اسپانیایی‌اش را می‌فروشد

به گزارش پایگاه خبری خبرآنی، نشریه موندودپورتیووی اسپانیا ادعا کرد که برایان ساراگوسا، وینگر اسپانیایی تیم فوتبال بایرن مونیخ احتمالاً در پنجره تابستانی سال آینده باواریایی‌ها را ترک می‌کند و به صورت قطعی به لالیگا باز خواهد گشت.

ساراگوسای 23 ساله ماه دسامبر سال 2023 زمانی که برای گرانادا توپ می‌زد، با بایرن به توافق رسید اما انتقال او به مونیخ با تاخیر و در ماه فوریه صورت گرفت. بازیکن اسپانیایی از آن زمان تا پایان فصل تنها 7 بازی انجام داد که اغلب آنها هم به عنوان بازیکن تعویضی بود.

اوضاع ساراگوسا حتی با وجود تغییر در کادر فنی بایرن مونیخ و روی کار آمدن ونسان کمپانی به جای توماس توخل تفاوت چندانی نکرد و او در اردوی تابستانی نتوانست نظر مربی بلژیکی را جلب کند و به همین دلیل به تیم اوساسونا قرض داده شد. در همین راستا متئو مورتو، خبرنگار سرشناس حوزه نقل و انتقالات فوتبال اسپانیا مدعی شد که بارسلونا یکی از تیم‌هایی است که وضعیت ساراگوسا را زیر نظر گرفته است. در واقع بارسلونا پیش از این هم به جذب بازیکن تمایل نشان داده بود و اکنون این احتمال وجود دارد که بار دیگر کاتالان‌ها برای جذب او دست به کار شوند. قرارداد انتقال قرضی ساراگوسا به اوساسونا فاقد بند خرید است و گفته می‌شود که بایرن مونیخ در ازای 12 میلیون یورو حاضر به فروش بازیکن خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.