راستی‌آزمایی یک شکست در دویچه وله!

گروه سیاسی ‌پایگاه خبری خبرآنی- دویچه وله، رسانه رسمی دولت و نهادهای قدرت در آلمان، در تازه‌ترین تلاش مضحکانه خود در صدد لاپوشانی شکست سهمگین صهیونیست‌ها در عملیات وعده صادق 2 برآمده است. ژرمن‌ها که از اصلی‌ترین حامیان نسل‌کشی غزه محسوب می‌شوند، از سال گذشته (پس از وقوع عملیات طوفان‌الاقصی) تاکنون بارها بازی مستقیم خود در زمین تل‌آویو و کابینه نتانیاهو را علنی ساخته‌اند. دفاع مطلق اولاف شولتس صدراعظم آلمان از کشتار کودکان غزه، از مصادیق این اقدامات غیرانسانی و وقیحانه دولت تروریست این کشور اروپایی است.

وقوع عملیات قدرتمندانه و موفقیت‌آمیز وعده صادق 2، دولت آلمان را نیز مانند صهیونیست‌ها شوکه ساخته است. دویچه وله که تا قبل از وقوع حماسه بزرگ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عمق استراتژیک اراضی اشغالی، خط خبری شکست مقاومت را دنبال می‌کرد، اکنون درصدد سانسور تبعات و نتایج گسترده این عملیات برآمده است.

حتی دویچه وله در این‌خصوص دست رسانه‌های صهیونیستی و آمریکایی که به شکست رژیم اشغالگر قدس در عملیات وعده صادق 2 اذعان کرده‌اند را نیز از پشت بسته و مدعی عدم خسارت به نیروی هوایی ارتش رژیم اسرائیل شده است!

این رسانه طرفدار نسل‌کشی غزه و جنگ لبنان در تازه‌ترین گزارش خود می‌نویسد:

"بر اساس راستی‌‌آزمایی دویچه‌وله، برخی اظهارات درباره خسارات احتمالی ناشی از حملات جمهوری اسلامی به نیروی هوایی ارتش اسرائیل قابل اثبات نیستند. در همین حال رسانه‌های اسرائیلی به نقل از سخنگوی ارتش اسرائیل حمله موشکی سپاه پاسداران به برخی از پایگاه‌های نیروی هوایی این کشور را تایید کرده‌اند!"

این القاگری دویچه وله در حالی صورت می‌گیرد که در درون همین گزارش، نوعی تناقض آشکار وجود دارد: جایی که دویچه وله به‌صورت ناخواسته اذعان کرده که خبرسازی آن درخصوص عدم تاثیرگذاری عملیات وعده صادق 2 بر نیروی هوایی رژیم اشغالگر قدس و پایگاه‌های اطلاعاتی و نظامی دیگر آن، با روایتگری رسانه‌های صهیونیست در این خصوص همخوانی ندارد!

به عبارتی بهتر، دویچه وله در صدد انکار حقایق برآمده که حتی ارتش و رسانه‌های رژیم اشغالگر قدس نیز طی روزهای اخیر قدرت لاپوشانی آن را نداشته‌اند.

این رسانه آلمانی جهت آنکه اعتبار ظاهری خود را نیز زیر سوال نبرد، مدعی شده که ارتش اسرائیل تاکنون به درخواست دویچه‌وله برای ارائه اطلاعات اختصاصی پاسخی نداده است! سوال اصلی اینجاست که اگر دویچه وله با عدم پاسخگویی به سوالات ادعایی خود از سوی ارتش رژیم اشغالگر قدس مواجه شده، چگونه اکنون مدعی راستی‌آزمایی خود در قبال عملیات وعده صادق 2 شده است؟!

این رسانه صهیونیستی -اروپایی به اندازه ای در تنظیم این گزارش سفارش شده از سوی موساد و دستگاه اطلاعاتی آلمان عجله داشته که حتی شاکله و صورت‌بندی اولیه آن را نیز رعایت نکرده است. البته بی‌اعتباری رسانه‌های غربی در جریان جنگ غزه و لبنان مدت‌هاست برای مخاطبان عام و خاص آنها به اثبات رسیده و کسی از مطالعه گزارش ساختگی اخیر دویچه وله چندان متعجب نشده است.

مسئولین این رسانه، از همان فرمول نخ‌نمای گوبلز سخنگوی نازی‌ها تبعیت می‌کنند: دروغی که می‌گویید باید آن قدر بزرگ باشد که همه آن را باور کنند...

انتهای پیام/

منبع : تسنیم
برچسب ها :

راستی آزمایی دویچه

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.