رسانه‌های عبری: توانمندی‌های حزب‌الله پایدار و بسیار قوی است

در حالی که ارتش رژیم صهیونیستی در عملیات زمینی خود علیه لبنان با مقاومت سرسختانه نیروهای حزب‌الله مواجه شده و نتوانسته پیشروی در جنوب لبنان داشته باشد، رسانه‌های عبری اذعان کردند توانمندی‌های حزب‌الله لبنان بسیار قوی است.

به گزارش خبرآنی، رسانه‌های عبری به نقل از منابع نظامی گزارش دادند: توانمندی‌های حزب‌الله لبنان بسیار قوی است.

همچنین منابع اسرائیلی اعلام کردند: حزب‌الله تاکنون توانسته مقابل حمله ارتش اسرائیل از محورهای مختلف بایستد. بعد از حملاتی که ارتش علیه این جنبش انجام داد به نظر می‌رسد حزب‌الله توانسته حمله زمینی اسرائیل را ناکام بگذارد.

این منابع اعلام کردند: تلفات ناگهانی ارتش اسرائیل مقامات سیاسی را وادار کرد تا مجددا به ارزیابی عملیات بپردازند.

ارتش رژیم صهیونیستی که اخیرا از آغاز «عملیات نظامی محدود» در جنوب لبنان خبر داد، نه تنها نتوانسته به پیشروی در این مناطق بپردازد بلکه متحمل خسارات سنگینی شده است. حزب‌الله لبنان اخیرا اعلام کرد دست‌کم ۲۰ نیروی ویژه ارتش رژیم صهیونیستی در انفجار بمب‌ها و درگیری‌ها با نیروهای حزب‌الله کشته شدند.

رژیم صهیونیستی صبح دوشنبه دوم مهر حملات تجاوزکارانه گسترده خود به مناطقی در جنوب و شرق لبنان را آغاز کرد و این حملات همچنان ادامه دارد و تا بدین لحظه صدها شهید و هزاران زخمی بر جای گذاشته است.

ارتش رژیم صهیونیستی عصر روز جمعه ششم مهر نیز منطقه‌ای مسکونی در ضاحیه جنوبی بیروت را هدف قرار داد که منجر به شهادت «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله لبنان شد. حزب‌الله لبنان نیز در واکنش به این جنایات، حملات متعددی را به نقاط مختلف اراضی فلسطین اشغالی انجام داده است.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.