قریشی: بازیکنان مسئول باخت به آلومینیوم هستند/ جبران می‌کنیم

محمد قریشی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی پایگاه خبری خبرآنی، درباره شکست سنگین تیمش در ورزشگاه فولادشهر اظهار داشت: بازیکنان، کادر فنی، باشگاه و هواداران هرگز تصور نمی‌کردند که در زمین خودمان با چنین شکستی مواجه شویم. در فوتبال ممکن است گاهی اوقات تیم‌ها اینطور تنبیه شوند و مسئولیت این باخت هم با بازیکنان است. باید از همه هواداران ذوب‌آهن و آنهایی که به ورزشگاه آمده بودند بابت این باخت عذرخواهی کنم.

 

وی در واکنش به برخی شعارها که در وزشگاه فولادشهر سر داده شد، تصریح کرد: ما ناراحتی هواداران را درک می‌کنیم، ولی فوتبال فقط به یک یا دو بازی خلاصه نمی‌شود. ما همان تیمی هستیم که برابر سه مدعی قهرمانی در این فصل شکست نخوردیم و بدون شک تیم خوبی هستیم. در این بازی اشتباهاتی داشتیم که ضربه خوردیم، ولی مهم این است که از این باخت درس بگیریم و به فکر آینده باشیم. از هواداران هم می‌خواهم که صبور باشند و از تیم حمایت کنند.

مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در پایان خاطر نشان کرد: قطعاً ما بیشتر از هواداران ناراحت هستیم، ولی آنها بدانند که هیچ بازیکنی در زمین مسابقه کم نمی‌گذارد. این شکست می‌تواند یک اتفاق باشد و مهم این است که بتوانیم به آینده امید داشته باشیم و خودمان را قوی‌تر کنیم. باز هم می‌گویم بازیکنان مسئول این شکست هستند، ولی قطعاً این باخت را در آینده‌ای نزدیک جبران می‌کنیم.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.