3 بیمارستان‌ بوعلی، امام خمینی و سینا همچنان ناایمن هستند

به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری خبرآنی، مهدی بابایی؛ رئیس کمیته ایمنی شورای اسلامی شهر تهران اظهار کرد: سه بیمارستان پایتخت همچنان در وضعیت بحرانی از لحاظ ایمنی حریق قرار دارند و جزو 129 ساختمان ناایمن محسوب می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه از 11 بیمارستان در لیست 129 ساختمان ناایمن تهران، 5 بیمارستان اقداماتی را برای ایمن‌سازی انجام داده‌اند و از لیست ساختمان‌های بحرانی خارج شده‌اند، ادامه داد: ایمن‌سازی بیمارستان‌های فیاض‌بخش، شهدای یافت‌آباد و رسول اکرم(ص) آغاز شده و امیدواریم که این فرایند به سرعت پیش برود تا تاییدیه ایمنی از سازمان آتش‌نشانی اخذ شود، اما از سوی دیگر، بیمارستان‌های بوعلی، امام خمینی(ره) و سینا هنوز هیچ اقدام عملیاتی در راستای ایمن‌سازی انجام نداده‌اند و در لیست ساختمان‌های بحرانی باقی مانده‌اند.

بابایی بر ضرورت همکاری با قوه قضاییه در این حوزه تأکید کرد و افزود: ایمن‌سازی بیمارستان‌ها برای تأمین ایمنی بیماران باید با جدیت در دستور کار قرار گیرد.

عضو شورای شهر تهران همچنین اشاره کرد که برخورد قضایی و قطع انشعابات در خصوص بیمارستان‌ها با چالش‌هایی مواجه است و نیاز به همکاری وزارت بهداشت دارد تا اقدامات عاجل در این راستا انجام شود.

وی گفت: این وضعیت ایمنی بیمارستان‌ها نگرانی‌های جدی را در میان مسئولان و مردم به وجود آورده و ضرورت توجه به ایمن‌سازی این مراکز درمانی را بیشتر می‌کند.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.